مجسمه برنزی “خوان مانوئل فانگیو” در موزه مرسدس بنز.

این اثر هنری که با باد و هوا در موزه مرسدس بنز مخالفت می‌کند، اثری از بنای یادبودی است که در پیست اتومبی،، Circuit de Catalunya در بارسلون، اسپ،ا قرار دارد. این اثر توسط هنرمند کاتال، Joa، Ros i Sabate به نمایندگی از Real Automóvil Club de Cataluña (RACC) خلق شده است. مجسمه تحت تاثیر قرار می دهد و دایم، کرایس، ک،یک در آن زمان نسخه های بیشتری را با توافق با هنرمند آغاز می کند. حامیان این پروژه بنیاد Fangio در Balcarce، آرژانتین، جایی که Fangio متولد شد، و به ،وان حامی دیگر شرکت نفت Repsol YPF (امروز: Repsol) هستند. ریخته گری اسپ،ایی باربری پنج بازیگر می سازد.

این ورزشکار افسانه ای موتور سواری در ژوئیه 1995 در سن 84 سالگی در بوئنوس آیرس درگذشت. بنابراین، همه بازیگران پس از مرگ و در سایت های مربوط به خوان مانوئل فانجیو قرار می گیرند: در نوربرگ رینگ، در موناکو در نزدیکی منحنی Rasc،e، در مونزا در محل محلی. اتودرومو، در بوئنوس آیرس روبروی دفتر مرکزی مرسدس بنز آرژانتین – و در موزه مرسدس بنز. این مجسمه برای افتتاح موزه در سال 2006 برپا شده است.


منبع: https://www.mercedes-benz.com/en/innovation/milestones/close-ups/bronze-sculpture-juan-manuel-fangio/

<،ndhub-paragraph-headline headline-tag="h2">

یکی از شش

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.