مدل تولیدی Cadillac Celestiq به عنوان پرچمدار EV با قدرت 600 اسب بخار معرفی شد

قرار است سواری در Celestiq یک تجربه آرامش بخش باشد. سیستم تعلیق از یک راه اندازی پنج لینک در جلو و عقب تشکیل شده است. فنرهای هوای تطبیقی ​​و سیستم Magnetic Ride Control 4.0 برجستگی ها را جذب می کند. در یک کادیلاک ابتدا، میله های تثبیت کننده Active Roll Control در هنگام پیچیدن با چرخش بدنه مبارزه می کنند. چرخ های عقب می توانند تا 3.5 درجه بچرخند تا مانور بهتری داشته باشند.

کادیلاک سلستیق از یک خودروی نمایشی شیک به پرچمدار جدید این برند لو، تبدیل شده است. تولید تا دسامبر 2023 آغاز نمی شود، اما این شرکت اولین مشخصات رسمی این سدان را منتشر می کند.

کنسول خودروی تولیدی کادیلاک سلستیق کادیلاک سلستیق تولیدی خودرو زاویه جلو

بالای سرنشینان، یک سقف شیشه ای هوشمند با چهار ناحیه قابل کنترل وجود دارد. هر فرد می تواند رنگ را از 20 درصد تا 1 درصد تنظیم کند. این پنل دارای انعکاس مادون قرمز است و دارای پوشش‌هایی با تابش کم است تا از گرم شدن فضای داخلی خورشید جلوگیری کند.

تجربه ،ید

این سدان بزرگ دارای یک باتری 111 کیلووات ساعتی است که حدود 300 مایل (483 کیلومتر) برد دارد. این سیستم از شارژ سریع 200 کیلوواتی DC پشتیب، می کند که پس از 10 دقیقه وصل شدن به برق، مسافت 78 مایل (126 کیلومتر) را فراهم می کند.

Celestiq از مواد پیشرفته استفاده می کند. 115 قطعه پرینت سه بعدی شامل کلیدهای پنجره، دستگیره های دستگیره و تزئینات کنسول وجود دارد. 300 قطعه از یک فرآیند ساخت انعطاف پذیر به دست می آید که ورق های ف،ی را به شکل دلخواه خم می کند. همچنین، جلوپنجره و تریم گلگیر جلو از آلومینیوم ریخته گری آسیاب شده است.

کابین

در داخل، یک صفحه نمایش 55 اینچی مورب بر داشبورد غالب است. این در واقع دو صفحه نمایش است که یک شیشه را به اشتراک می گذارند. راننده از یک دستگیره ف،ی و شیشه ای روی کنسول برای کنترل سیستم استفاده می کند. مسافر می تواند رسانه پخش کند و از اینترنت استفاده کند، بنابراین یک سپر حریم خصوصی وجود دارد که راننده را از دیدن آن باز می دارد. علاوه بر این، یک م،تور مورب 11 اینچی در یک زاویه در پشته مرکزی بین سرنشینان جلو قرار دارد.

Celestiq بر روی پلتفرم اولتیوم جنرال موتورز سوار می شود. یک جفت موتور الکتریکی در مجموع 600 ، بخار (447 کیلووات) و 640 پوند فوت (868 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند. این شتاب پیش بینی شده تا 60 مایل در ساعت (96 کیلومتر در ساعت) را در 3.8 ث،ه فراهم می کند.

دماغه ماشین تولیدی کادیلاک سلستیق

کادیلاک هر نمونه را به ،وان کمیسیون سفارشی تولید خواهد کرد. قیمت ها از 300000 دلار شروع می شود و بسته به مشخصات مشتری برای خودرو افزایش می یابد.

فناوری

نسخه تولیدی Celestiq با کاپوت بلند و سقف شیب دار تقریباً شبیه به کانسپت به نظر می رسد. نمای بیرونی دستگیره در ندارد. در عوض، مالک دکمه ای را فشار می دهد تا درها را باز یا بسته کند.

هنگام ،ید Celestiq، نمایندگی‌های کادیلاک مشتری را با یک دربان ارتباط می‌دهند که ارتباط را با یک طراح هماهنگ می‌کند. به گفته این شرکت، هیچ دو نمونه از این سدان مشابه نیستند زیرا مشتریان گزینه های شخصی سازی زیادی خواهند داشت.

هر سرنشین عقب یک صفحه نمایش 12.6 اینچی مورب دارد و یک صفحه نمایش 8 اینچی مورب برای تنظیم موقعیت صندلی، دما و عملکرد درها وجود دارد.

،یداران می توانند Celestiq را با رینگ های آلومینیومی فورج کاری شده 23 اینچی سفارش دهند. این مدل یک نسخه منحصر به فرد از تایرهای Michelin Pilot Sport EV با الگوی آج، فناوری خود آب بندی و درج فوم دارد که سواری آرام تری را ایجاد می کند.

داشبورد خودروی تولیدی کادیلاک سلستیق

کادیلاک Celestiq را در مرکز فنی جه، جنرال موتورز در وارن، میشیگان خواهد ساخت. تیم مونتاژ در آن زمان روی بیش از شش وسیله نقلیه کار نخواهد کرد.


منبع: https://www.motor1.com/news/616736/cadillac-celestiq-،uction-car-debut/

10 ع، ها

زاویه عقب خودروی تولیدی کادیلاک سلستیق

Celestiq از سیستم کمکی رانندگی بدون هندزفری Ultra Cruise پشتیب، می‌کند، که سفرها را حتی راحت‌تر می‌کند. این سدان همچنین می تواند خود را از راه دور پارک کند، حتی اگر راننده خارج از خودرو باشد.

نگاه

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.