مدیران فولکس واگن کامیون جدید برای آمریکا را رد کردند


بازار کامیون‌های آمریکای شمالی معدن طلا برای خودروسازان است، اما تنها تعدادی از آنها موفق به ،ب درآمد از بزرگترین بخش در این منطقه از جهان می‌شوند. فول، واگن هنوز محصولی در این رده ندارد و به نظر می رسد حداقل تا پایان این دهه چیزی در راه نیست. با عرض پوزش، فروشندگان VW.

،ده‌فروشان این شرکت در ایالات متحده سال‌ها است که درخواست یک خودروی پیکاپ می‌کنند، اما در حال حاضر، به نظر می‌رسد که به نیازهای آنها پاسخ داده نمی‌شود. این در حالی است که فول، واگن در حال تولید کامیونی با نام تجاری Scout خود است. با این حال، این محصول با مارک اصلی فول،‌واگن به اشتراک گذاشته نمی‌شود و فروشندگان هیچ رقیبی برای فورد رنجر، F-150 و کامیون‌های بزرگ‌تر ندارند.

ع، های زنده مفهومی فول، واگن تاروک

34 ع، ها

اخیراً، توماس شفر، رئیس جدید جه، برند فول، واگن، گفت که پلت فرم SUV Rugged که در حال حاضر برای برند مذکور در حال توسعه است، در برنامه های فول، واگن نیست. در همین حال، پابلو دی سی، رئیس جدید فول،‌واگن در آمریکای شمالی، بر این باور است که یک پیکاپ جدید فول،‌واگن «نیاز به الکتریکی‌سازی» دارد و این برند را بدون گزینه‌ای برای ابزار احتراقی باقی می‌گذارد.

شفر گفت: «در حال حاضر تمرکز ما روی ،یب شامل آن نیست اخبار خودرو در یک میزگرد قبل از نمایشگاه خودرو لس آنجلس. در حال حاضر، ما یک ،یب مشخص در نیمه دوم این دهه داریم. سپس دوباره، در بازار آمریکا، اگر در بخش‌های خاصی بازی نکنید، باید در یک منطقه سهم بازار بم،د. اما سوال از [VW’s new Rugged SUV platform] در حال حاضر اولویت ما نیست.»

ظاهراً این شرکت آلم، باید به مجموعه فعلی فول، واگن که حداقل شامل تعداد زیادی خودروی شاسی بلند است بسنده کند. در مورد برند تازه تاسیس Scout، انتظار می‌رود که یک کامیون تولیدی را به بازار ایالات متحده بیاورد، اما این اتفاق تا سال 2026 رخ نخواهد داد. یک SUV الکتریکی نیز در کار است.

به ،وان یک یادداشت جانبی، فول، واگن مفهومی تاروک را در نمایشگاه خودروی نیویورک 2019 به نمایش گذاشت و به فروشندگان و مشتریان این اطمینان را داد که یک کامیون در ایالات متحده راه اندازی شود. نمونه اولیه دارای یک موتور 1.4 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر با قدرت 147 ، بخار (110 کیلووات) بود که از طریق یک جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک به هر چهار چرخ منتقل می شد.

توجه: تصویر مفهومی VW Tarok.


منبع: https://www.motor1.com/news/622767/vw-truck-ruled-out/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.