مردی بدون اسلحه بی ام و را با سرعت 144 مایل بر ساعت دریفت کرد و رکورد جهانی گینس را به نام خود ثبت کرد

اوستالوفسکی در 30 سپتامبر 2022 با استفاده از BMW M3 این رکورد را به نام خود ثبت کرد. او با سرعت 172 مایل در ساعت (276.8 کیلومتر در ساعت) شروع به رفتن به پهلو کرد، سپس رکورد سرعت 143.9 مایل در ساعت (231.66 کیلومتر در ساعت) را در یک منطقه اندازه گیری 165 فوتی (50 متری) داشت. او توانست حدا،ر زاویه دریفت 60 درجه را انجام دهد.

تلاش برای ثبت رکورد در فرودگاه پیلا در لهستان انجام شد، و ویدیوی بالای این صفحه باید حلقه برجسته آن تلاش برای ثبت رکورد را به شما نشان دهد.

اوستالوفسکی در سال 2006 بر اثر تصادف وحشتناک موتورسیکلت دست های خود را از بالای آرنج از دست داد. اما این باعث نشد که او به دنبال هدفش برای تبدیل شدن به یک راننده دریفت حرفه ای باشد.

در حالی که فیلم‌ها باعث شده دریفت ، یک شاهکار آسان به نظر برسد، در واقع اینطور نیست. برای اطمینان از موفقیت آمیز و ایمن بودن مانور، نیاز به هماهنگی بین بازوها، پاها و چشمان راننده دارد. اما اگر راننده یکی از این حواس را نداشته باشد چه؟

بارتوش اوستالوفسکی را ملاقات کنید. او قطع عضو است و در حال حاضر دریفت حرفه ای است. به نظر نمی رسد که فقدان اسلحه بر حرفه فعلی او تأثیری نداشته باشد. در واقع، او اخیراً رکورد جه، گینس را برای سریع ترین دریفت جهان در حالی که با پا فرمان می دهد، ثبت کرده است.

پرونده رکوردهای گینس نشان می دهد که بارتوش معتقد است غیرممکن وجود ندارد و فقط در ذهن وجود دارد. این آ،ین شاهکار به تازگی این را ثابت کرده است.

اکنون، اوستالوفسکی در مسابقات قهرم، دریفت لهستان با استفاده از دریفت E92 BMW M3 که متن، با شرایط او اصلاح شده است، شرکت می کند. این موتور مجهز به یک موتور 7.0 لیتری LS3 V8 است که تا 1000 ، بخار قدرت (176 کیلووات) و 944 پوند فوت (1280 نیوتن متر) گشتاور دارد. این گیر،س ها از طریق یک جعبه دنده 8 سرعته ZF به چرخ ها فرستاده می شوند که Ostalowski خود را از طریق یک مهار در شانه راست تغییر می دهد.


منبع: https://www.motor1.com/news/623310/man-wit،ut-arms-bmw-drift-record/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.