مرسدس-ای ام جی وان در مسابقه درگ AMG GT سری مشکی را کاملاً نابود کرد

مرسدس AMG پنج سال طول کشید تا نسخه تولیدی AMG One را معرفی کند که در زمان معرفی به ،وان یک کانسپت در سال 2017 با نام Project One شناخته می‌شود – و به درستی هم همینطور است. آوردن فناوری فرمول یک به خودروهای جاده ای کار ساده ای نبود. یکی که مملو از پیچیدگی های مهندسی بود.

این موتور مجهز به یک موتور M178 با قدرت 720 ، بخار (537 کیلووات) و 590 پوند فوت (800 نیوتن متر) گشتاور است و می تواند در 3.2 ث،ه به سرعت 62 مایل در ساعت (100 کیلومتر در ساعت) بپیماید و دارای حدا،ر سرعتی است. سرعت 202 مایل در ساعت (325 کیلومتر در ساعت). بنابراین بله، سری Black AMG GT بی رمق نیست و برای چند سال به ،وان ماشین نهایی AMG وجود داشت که با پول شما می تو،د ،یداری کنید.

ارزش این همه زحمت را داشت؟ برای نشان دادن این موضوع، مرسدس AMG خودروی تولیدی AMG One را در مقابل سری AMG GT Black در یک مسابقه درگ قرار داده است. اگر شما از ،، هستید که آنچه آفلترباخ در تمام این سال‌ها انجام داده را دنبال می‌کنید، می‌د،د که مورد دوم چیزی برای تمس، نیست.

دلیلش این است که سری AMG GT Black یک خودروی پرفورمنس رکوردشکنی است. به طور خاص، زم، سریع‌ترین دوری را که تا به حال برای یک خودروی تولیدی قانونی جاده‌ای در اطراف نوربرگ رینگ نوردشلایف ثبت شده بود، داشت.

البته AMG One بسیار قدرتمندتر است. فراتر از مهندسی پیچیده ای که AMG باید طی کند، این هایپرکار می تواند رسماً در عرض 2.9 ث،ه به یک صدمین سالگرد برسد و با سرعت 219 مایل در ساعت (352 کیلومتر در ساعت) به سرعت برسد – همه اینها به لطف مجموعه ای از موتورهای ICE و الکتریکی که در مجموع تولید می کنند. 1049 ، بخار (782 کیلووات).

64 ع، ها

Mercedes-AMG One (2022)


منبع: https://www.motor1.com/news/615136/amg-one-black-series-drag-race/

همانطور که گفته شد، مسابقه درگ تولید شده توسط AMG در بالا تفاوت بین این دو را در یک مسابقه خط مستقیم به نمایش گذاشت. این یک دوی 1000 متری است و همانطور که ممکن است از تیتر نتیجه بگیرید، AMG One کاملاً سری AMG GT Black را نابود کرد. اما چقدر؟ ویدیوی کوتاه باید به شما ایده بدهد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.