مرسدس بنز: آینده لوکس.

مانند نگاهی به آینده چند دهه بعد: وقتی پروژه ماشین نمایشی MAYBACH در دسامبر 2021 معرفی شد، جهان شاهد یک وسیله نقلیه واقعاً برجسته بود. به ،وان بخش دوم همکاری این دو طراح و مرسدس میباخ، مشخص شد که نیروی خلاق آنها در کنار هم فراتر از مرزها است. خودروی نمایشی نیز بر این نکته تاکید دارد: کابین پروژه MAYBACH با وجود طول شش متری، دو مسافر را روی یک جفت صندلی آینده‌نگر در خود جای می‌دهد. این یک کوپه با طراحی آفرود است که جسورانه و در عین حال بازیگوش است. و با این حال، ذره ای از ظرافت آرام مرسدس مایباخ را از دست نمی دهد. علاوه بر این، ملاحظات زیست‌محیطی، مسئله‌ای که خودروها و مد مش، هستند، نیز در آن گنجانده شده است: خودروی الکتریکی با باتری مجهز به پنل‌های خورشیدی است که در ،متی از کاپوت تعبیه شده است.

موضوع پروژه MAYBACH بازآفرینی DNA ماشین لو، پیچیده، مرسدس مایباخ، در زمینه خارج از جاده بود. گوردن واگنر گفت: “با پروژه MAYBACH، ما سطح بعدی لو، را تعریف می کنیم.” پس از 100 سال، ما این برند را به یک آینده الکتریکی لو، تبدیل می کنیم. ما به همراه ویرجیل آبلو در حال نوشتن یک کتاب قانون جدید برای مرسدس مایباخ هستیم. نتیجه به م،ای واقعی کلمه چشم اندازهای جدیدی را باز می کند: شما می تو،د به راحتی در وسیله نقلیه دراز ،شید و در عین حال منظره ای باورن،ی از طریق سانروف پانوراما تماشایی داشته باشید. ،تیک‌های بزرگ خارج از جاده نیز چندان چشمگیر نیستند. فضای داخلی خودرو با رنگی مشابه بدنه، یک خودروی لو، دو نفره است. هاشور کنار صندلی راننده نیز از دنیای بیرون الهام گرفته شده است.


منبع: https://www.mercedes-benz.com/en/exclusive/mercedes-me-magazine/future-of-luxury/

<،ndhub-paragraph-headline headline-tag="h2">

پروژه MAYBACH: آفرود لو،.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.