مرسدس بنز اولین نمایندگی فقط برای خودروهای برقی را افتتاح کرد و در خارج از آلمان است

مرسدس EQ یوکوهاما

نمایشگاه مرسدس EQ یوکوهاما با مساحت 1221 متر مربع (1460 یارد مربع)، پنج مدل مرسدس EQ را در خود جای داده است که نشان دهنده مدل های EQ موجود، از جمله مرسدس EQS پرچمدار است. با این حال، این تسهیلات می تواند تا هفت واحد را نمایش دهد. درایوهای تست نیز در دسترس هستند، به علاوه محلی برای تحویل خودرو و سه واحد شارژر CHAdeMO وجود دارد. این نمایندگی دارای یک کارگاه پنج ب، برای خدمات است.

مرسدس EQ یوکوهاما دارای کارشناسان EQ است که منتظر کمک به مشتریان علاقه مند هستند. این افراد برای رسیدگی به هر سوالی که مشتری ممکن است در رابطه با خودروهای الکتریکی داشته باشد، به خوبی مهارت دارند.

علاوه بر افتتاح مرسدس EQ یوکوهاما، MB Rent نیز معرفی شد. هدف این سرویس این است که به ،یداران علاقه مند این فرصت را بدهد که نه تنها یک مدل EQ را آزمایش کنند، بلکه برای مدت زمان معینی با آن زندگی کنند.

مرسدس بنز اولین نمایندگی خود را افتتاح کرد که فقط خودروهای برقی می فروشد. این کارخانه که مرسدس EQ یوکوهاما نام دارد، در یوکوهاما، شهری در ج، توکیو در استان کانا،ا واقع شده است.

طبق Ambition 2039 این شرکت، مرسدس بنز قبلاً اعلام کرده بود که آماده است تا سال 2030 به سمت وسایل نقلیه تمام الکتریکی سوق پیدا کند. مرسدس EQG و EQT در حال حاضر در حال انجام هستند تا تهاجمی خودروهای الکتریکی مرسدس بنز را تقویت کنند.

مرسدس EQ یوکوهاما


منبع: https://www.motor1.com/news/625372/mercedes-benz-first-ev-only-dealer،p/

مرسدس EQ یوکوهاما اکنون برای عموم آزاد است. نمایشگاه افتتاحیه در حال حاضر در حال برگزاری است که به مدت پنج روز تا یکشنبه 11 دسامبر 2022 ادامه خواهد داشت.

مرسدس EQ یوکوهاما به غیر از ایستگاه های شارژ EV، تج،ات V2H دارد که س، زندگی EV را پیش نمایش می دهد. پنل های خورشیدی نیز در آینده نصب خواهند شد، که باید نمایشگاه را به طور کامل به یک نوع پایدار تبدیل کند و انرژی را از منابع طبیعی و تجدید پذیر تامین کند.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.