مرسدس بنز مارکوپولوی جدید: حس آزادی.


ساعت 7:30 صبح است، ما برای گرفتن طلوع خورشید زنگ هشدار تنظیم کرده ایم. با این حال، وقتی صفحه های ون را جمع می کنیم، تنها چیزی که می بینیم غبار غلیظ است. بنابراین، ما به ساحل می رویم و می بینیم که چگونه دریا با آسمان ،یب می شود. تقریباً انگار افق ناپدید شده است. به مارکوپولو برگشتیم، صبحانه می خوریم و تصمیم می گیریم کمی بیشتر بم،م و تجربیات خود را یادداشت کنیم. در این لحظه، ما کاملاً آرام هستیم. بدون استرس. عجله ای نیست. این شگفت انگیز است که فقط خودجوش باشید و با جریان پیش بروید. اما بعد از آن واقعیت نشان می دهد: این آ،ین روز ماست. مطمئناً همه چیزهای خوب باید به پایان برسند. تا فردا عصر به بارسلونا برمی گردیم. وقت آن است که این سفر را به پایان برس،م.

دیر به Cala s’Alguer می رسیم و در یک مکان خوب برای پختن پاستا مستقر می شویم. بعد از صرف غذا به پیاده روی می رویم و منظره ای از خانه های ماهیگیری قدیمی که در کنار دریا قرار گرفته اند را تماشا می کنیم. این احتمالاً یکی از زیباترین مناظر کاتالونیا است و ارزش دیدن را دارد. ما این تجربه را ذخیره کرده‌ایم تا یکی از آ،ین برداشت‌هایمان از کاستا براوا باشد تا به خانه بارسلونا برود. زمان بازگشت به شهر است. البته، ما می توانستیم خیلی بیشتر از سه روز را در این ماجراجویی سپری کنیم. در عین حال، باعث ایجاد هیجان در مورد سفر بعدی ما می شود. زیرا این نیز قطعی است: ما این کار را دوباره انجام خواهیم داد. خیلی زود. کافی است سوار یک مارکوپولو شوید تا شهر را پشت سر بگذارید، ذهنمان را پاک کنیم و برای مدتی از خلوص طبیعت لذت ببریم. ما می تو،م این را به همه توصیه کنیم!


منبع: https://www.mercedes-benz.com/en/lifestyle/me-magazine/a-sense-of-freedom/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.