مرسدس بنز و پیش سازهای رانندگی خودکار.

مهندسان و برنامه نویسان مرسدس بنز در حال توسعه الگوریتم های ویژه ای هستند تا خودرو را قادر به شناسایی آنها و ارزیابی و پیش بینی رفتار آنها کند. در درازمدت، مهارت‌های ادراک خودرو باید به خوبی مهارت‌های هر شخصی که در جاده رانندگی می‌کند، باشد. حتی ساده‌ترین فرآیندهایی که به‌،وان انسان بدیهی می‌د،م باید به رایانه آموزش داده شوند، و روش دقیق انجام این کار می‌تواند پیچیده باشد. بنابراین مرکز شهر یک چالش خاص پیچیده است. جاده‌های سریع با ترافیک منظم‌تر و روان‌تر مانند بزرگراه‌ها و بزرگراه‌ها ساده‌تر هستند و مدیریت فناوری برای آن بسیار آسان‌تر است.


منبع: https://www.mercedes-benz.com/en/lifestyle/me-magazine/intelligent-helpers/

مایکل میل، رئیس بخش Sensor Fusion برای تحقیقات و توسعه مرسدس بنز آمریکای شمالی، واقع در دره سیلی،، توضیح می دهد: «همجوشی حسگرها در اوج تشخیص محیط است. این چیزی است که همه داده ها را با هم ،یب می کند. هدف این است که تصویری از محیط ایجاد کنیم که به همان اندازه دقیق باشد که چنین تصویری می تواند باشد.” این یک چالش بزرگ در ترافیک سنگین مرکز شهر است، زیرا وسیله نقلیه نه تنها باید همه موانع مختلف در خیابان ها را متمایز کند، بلکه آنها را نیز شناسایی کند. کودکان روی پیاده رو، عابران پیاده بزرگسال، دوندگان، دوچرخه سواران و موتورسواران، وانت های تحویل پارک شده و ماشین های در حال حرکت، همگی دارای مشخصات حرکتی متفاوت و منحصر به فردی هستند.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.