مرسدس بنز کلاسیک فصل 2023 را در رترو کلاسیک آغاز می کند.


«یخ» سنت موریتز (سوئیس)، 24 تا 25 فوریه 2023
در کنکور بین المللی ظرافت در استراحتگاه زیبای ورزش های زمست،، خودروهای ک،یک مرسدس بنز قدرت خود را در دورهای سریع در دریاچه یخ زده و پوشیده از برف سنت موریتز نشان خواهند داد.

1000 Miglia (ایتالیا)، 13 تا 17 ژوئن 2023
امسال، مسابقه منظم تاریخی در مسیر مسابقه جاده ای افسانه ای Mille Miglia طی یک دوره پنج روزه در ایتالیا برگزار می شود. مرسدس بنز ک،یک یادبود برجستگی های تاریخ ورزش موتورسواری است.

جشنواره سرعت گودوود (بریت،ا)، 13 تا 16 ژوئیه 2023
“بزرگترین مهم، باغ خودرو در جهان” در املاک کشور بریت،ا Goodwood House یک رویداد ویژه هم برای عموم و هم برای شرکت کنندگان است. نکات برجسته شامل مسابقه در مسیر تپه‌کلیمب و رالی استیج، و همچنین ارائه وسایل نقلیه است.

Pebble Beach Concours d’Elegance (ایالات متحده آمریکا)، 20 اوت 2023
مرسدس بنز ک،یک خودروهای برجسته ای از تاریخ این برند را در پبل بیچ ارائه می کند. فعالیت‌ها شامل ظاهری تماشایی از دو خودروی سالگرد امسال است: مرسدس بنز 600 (W 100) و “پاگودا” (W 113). برندهای گروه مرسدس بنز با نمایش جدیدترین مدل‌های برتر، جنبه‌های مختلف ظرافت خودرو را در پبل بیچ زنده خواهند کرد. هفته خودروی مونتری با یک رویداد باک، دیگر دنبال خواهد شد: مرسدس بنز ک،یک با دو وسیله نقلیه در بزرگترین گردهمایی خودروهای اسپرت مرسدس بنز قبل از جنگ در سونوما، کالیفرنیا شرکت می کند.


مسابقه اتومبیل ر، کهنه سرباز لندن به برایتون (بریت،ا)، 5 نوامبر 2023

یک رویداد رانندگی که روزهای اولیه هیجان انگیز تاریخ اتومبیل ر، را زنده می کند. LBVCR به‌اصطلاح «دوران رهایی» در سال 1896 را گرامی می‌دارد. صاحبان خودروهای بریت،ایی آن زمان با رانندگی از لندن به استراحتگاه ساحلی برایتون، در 60 مایل (96 کیلومتر) دورتر، آزادسازی محدودیت سرعت را جشن گرفتند.


منبع: https://www.mercedes-benz.com/en/innovation/milestones/retro-cl،ics-2023/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.