مرسدس بنز کلاسیک مسافرتی | هزار مایل

روز 3: جاده های رویاهای شما به Pienza

امروزه 15 نفر باقی مانده اند و به این مکان لقب “منهتن قرون وسطی” داده اند. در سال 1990، شهر قدیمی تاریخی به ،وان میراث جه، یونسکو اعلام شد. مکان های مختلف شما را دعوت می کند تا برای یک استراحت کوتاه کاپوچینو درنگ کنید. نکته مهم این سفر بازدید از قلعه مونتریجیونی است که در آن فرصتی برای لذت بردن از یک پاستا خانگی در لحظه آ، در محیطی تاریخی خواهید داشت. ما شما را در زمان من، برای پرواز برگشت به فرودگاه فلورانس منتقل خواهیم کرد و خاطرات شگفت انگیز روزهای پر از ماجراجویی و لذت رانندگی ناب را به خانه خواهید برد.


منبع: https://www.mercedes-benz.com/en/lifestyle/mille-miglia-live-on-tour/

مناظر خارق العاده ای که قلب شما را روشن می کند امروز در پیش روی شماست. جاده‌های روستایی آرام را از طریق کرت سنسی دنبال کنید، که مشخصه آن درختان رسی، سرو، مزارع وسیع غلات و جنگل‌های بلوط است. در آنجا، جایی که توسک، در زیباترین حالت خود قرار دارد، شهر کوچک Pienza را خواهید دید که توسط پاپ پیوس دوم به ،وان یک “شهر ایده آل” طراحی شده است. راهنمای تور شما نه تنها قلعه و کاخ های چشمگیر رنسانس را به شما نشان می دهد، بلکه این فرصت را خواهید داشت که در کوچه های کوچک و پر پیچ و خم و در امتداد بلوار Corso Rossellino قدم بزنید. پس از آن همه فرهنگ، خودروی ک،یک شما مشتاق حرکت مجدد خواهد بود. در راه بازگشت، تحت تأثیر چشم انداز دهانه مانند قرار خواهید گرفت. عصر، شهر قدیمی سیه‌نا شما را دعوت می‌کند تا از قدم زدن لذت ببرید، و این شما هستید که تصمیم می‌گیرید امشب کجا شام بخورید.

در ادامه تور دیروز، تجربه رانندگی خود را از طریق تپه های رمانتیک ایتالیایی ادامه می دهیم. جاده تاریخی پر پیچ و خم Siena-Firenze شما را از Castellina به سمت Poggibonsi و به بعد در جاده های فرعی که به ندرت شلوغ می شود به San Gimignano هدایت می کند. این شهر کوچک – غنی از هنر و فرهنگ – در دره السا بالایی قرار دارد و به دلیل ظاهر باست، تقریباً بدون تغییرش شهرت جه، دارد. آسمان ،اش های قرون وسطایی بر خط افق این شهر کوچک توسک، تسلط دارند. در اوج مد، سن جیمینیانو به 72 مورد از آنها افتخار می کرد.

روز چهارم: سن جیمینیانو و مونتریجیونی، در امتداد جاده‌های روستایی پوشیده از سرو

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.