مرسدس بنز کلاس E 2024 امروز معرفی شد: پخش زنده را ببینید

در حالی که یک All-Terrain دیگر به ،وان یک واگن جک‌آپ برنامه‌ریزی شده است، دو مدل E-Cl، به آن نمی‌رسند. کوپه و کانورتیبل به همراه مدل‌های کوچک‌تر دو در ک، C در حال بازنشستگی هستند. در عوض، گمان می‌رود مرسدس بنز آن‌ها را با یک CLE کوپه و CLE کانورتیبل، با مشتقات تند AMG جایگزین کند.

فضای داخلی در حال حاضر تا حد زیادی در ساخت تا اولین نمایش جه، امروز آشکار شده است. همانطور که در تصاویر مجاور دیده می شود، کابین به شدت از معادل الکتریکی ک، E، EQE مشتق شده است. در واقع، مگر اینکه از طرفداران سرسخت مرسدس بنز باشید، تفکیک آنها کمی دشوار خواهد بود. دوربینی که از ،مت بالایی داشبورد بیرون زده می‌تواند برای سلفی یا کنفرانس ویدیویی استفاده شود.

پخش زنده از ساعت 11 صبح شرقی / 3 بعد از ظهر به وقت گرینویچ شروع می شود.


منبع: https://www.motor1.com/news/664001/2024-mercedes-e-cl،-debut-livestream/

20 ع، ها

مرسدس بنز E ک، داخلی 2024

بزرگترین سوال در میان علاقه مندان پیرامون E-Cl، جدید این است که آیا موتور V8 را حفظ خواهد کرد یا خیر. برخی ادعا می‌کنند که AMG E63 بعدی از یک ،مت شش‌گانه خطی کوچک‌تر از یک پیشرانه هیب، پلاگین استفاده می‌کند که از AMG C63 با تنظیمات چهار سیلندر برقی‌شده‌اش پیروی می‌کند. ب‌ام‌و کارها را متفاوت انجام می‌دهد، زیرا قبلاً تأیید کرده است که V8 موتور M5 بعدی را تامین می‌کند، اما آن نیز یک PHEV خواهد بود.

درست مانند سدان های نسل قبلی C، E و S که همه شبیه به هم بودند، جدیدترین موج سدان های مرسدس شباهت را از خودرویی به خودروی دیگر حفظ خواهد کرد. برای فضای داخلی بیشتر باید کمی طول،‌تر و کمی شیک‌تر باشد زیرا خودروسازان روی آیرودینامیک تمرکز می‌کنند تا ضریب درگ را برای مصرف سوخت بهتر کاهش دهند.

یک شایعه وحشی ادعا می کند که ستاره سه پر قبلاً تصمیم گرفته است تا سال 2030 از واگن ها دست ،شد، بنابراین این ممکن است آ،ین ک، E با سقف بلند باشد.

مرسدس E ک، از سال 1993 که W124 فیس لیفت شد، وجود داشته است. سه دهه بعد، نسل ششم مدل آماده عرضه است. این سدان لو، بزرگ با نام رمز W214، امروز، تنها چند هفته قبل از دشمن خود از BMW – سری 5، پوشش خود را از دست خواهد داد. ما احتمالاً فقط سدان را خواهیم دید، اما انتظار می‌رود این واگن در اوا، امسال به صورت رسمی عرضه شود.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.