مرسدس بنز 300 SLR Uhlenhaut کوپه.

در پایان، راننده آزمایشی در مورد این ماشین از سیاره ای دیگر بر روی ماه می گوید: “از طریق مشاهدات خودم متقاعد شدم که فناوری مدرن می تواند خواسته های ظاهراً مخالف بالاترین سرعت و بیشترین ایمنی را برآورده کند.”

<،ndhub-paragraph-headline headline-tag="h2">

محدودیت های امکان تکنولوژیکی

ساختار خودرو ،مت به ،مت تجزیه و تحلیل می شود. و هر جزء باعث خوشحالی این خبره‌ها می‌شود، ،، که مشتاق «محور عقب رویایی» شدند، که مهندسان برای ترجمه بینش نظری به بهترین واقعیت ممکن تلاش ،د.

و بنابراین “Automobil Revue” این خودروی اسپورت مسابقه‌ای را در گذرگاه‌های افسانه‌ای سوئیس تعقیب می‌کند، جایی که “به نظر می‌رسد ایمنی آن در گوشه‌ها قو،ن نیروی گریز از مرکز را به چالش می‌کشد،” تا زم، که هوا نازک‌تر شود و موتور در آن سوی قله‌ها صدا کند. در سراشیبی، ترمز درام داخلی مورد آزمایش قرار می گیرد. با این حال، خاطرنشان می شود که این خودرو مهارت فرد پشت فرمان را نیز آزمایش می کند: «300 SLR راننده ای با کیفیت های زیادی را می طلبد. خون سرد، واکنش سریع، احساس نسبت به ماشین، به علاوه نجابت و توجه به محیط زیست، و همچنین قاطعیت، شجاعت و استقامت.

در ،یب Uhlenhaut از پیشرفته ترین فن آوری فرمول 1 و من، بودن مسافت های طول،، کارشناسان چشم اندازی را تشخیص می دهند که آینده خودرو را روشن می کند: “هدف نزدیک شدن به محدودیت هایی است که از نظر فناوری ممکن است، که به هر جزء جداگانه نیاز دارد. برای طراحی دقیق، تنها من، ترین مواد مورد استفاده، و همچنین استفاده از پیچیده ترین روش های ساخت – این ساخت وسیله نقلیه با بالاترین تمایز است. با این حال، همچنین به ،وان یک معیار عمل می‌کند و مشخص می‌کند که وسایل حمل‌ونقل جاده‌ای تا چه حد می‌توانند به پیش رانده شوند.»

این در نهایت حقایقی را پشت افسانه ماشین مسابقه ش،ت ناپذیر قرار می دهد: «Uhlenhaut Coupé سریعتر از اتومبیل قهرمان فرمول 1 است، قابل اعتمادتر و برای استفاده روزمره من، است زیرا با بنزین درجه یک کار می کند. این چیزی کمتر از ابرخودروی نهایی قرن بیستم نیست.


منبع: https://www.mercedes-benz.com/en/sustainability/responsibility/coupe-300-slr/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.