مرسدس بنز EQA سدان در حین تست در سرما با کامویی سنگین برخورد کرد

ع، جاسوسی مرسدس EQA سدان

هجوم الکتریکی مرسدس به شدت در حال انجام است زیرا این ستاره سه پر قصد دارد در سال 2030 “در جایی که شرایط بازار اجازه می دهد” صرفاً الکتریکی شود. کراس اوور کامپکت EQA در حال حاضر نقطه ورود به محدوده خودروهای برقی است و در اواسط دهه به یک سدان ملحق خواهد شد. این سالن جدید که در یک مسیر آزمایشی برفی در اسکاندیناوی دیده می‌شود، با توجه به اینکه استتار زیادی دارد و چراغ‌های تولیدی ندارد، هنوز در مراحل ابتدایی است.

نباید با EQC آینده اشتباه شود، نمونه اولیه ای که در اینجا مشاهده می شود یک سدان الکتریکی کوچکتر را به ،وان معادل الکتریکی CLA به تصویر می کشد. طبق گزارشی که اخیرا منتشر شده، مرسدس قصد دارد در سال 2024 به تدریج برند EQ را متوقف کند. به طور جداگانه، سدان ک، A با موتورهای احتراقی تا سال 2025 از بین خواهد رفت که این خودروی الکتریکی را جایگزین غیرمستقیم آن خواهد کرد.

به نظر می‌رسد که دستگیره‌های درهای تقلبی را حمل می‌کند، زیرا منطق به ما می‌گوید که مرسدس قصد دارد با نصب دستگیره‌های فرورفته‌ای که برای بهبود جریان هوا، در صورت عدم استفاده همسطح با بدنه می‌مانند، نمای جانبی را لغزنده‌تر کند. یک پوشش ضخیم روی کاپوت و درب صندوق عقب به همراه یک بریدگی غیرمعمول در سپر عقب وجود دارد. در ،مت جلو، بخش های چهار ضلعی با طرح مش، نشان می دهد که یک جلوپنجره مصنوعی برجسته در زیر آن پنهان شده است.

21 ع، ها

از آنجایی که نمونه اولیه آرایش زیادی دارد، انتظار عرضه رسمی آن در آینده نزدیک را نداشته باشید. این برند پریمیوم آلم، احتمالاً در سال 2024 از سدان کامپکت برقی رونمایی خواهد کرد.


منبع: https://www.motor1.com/news/632252/mercedes-eqa-sedan-spy-p،tos/

خودروهای مبتنی بر MMA در بخش های کامپکت و سایز متوسط ​​به رقابت خواهند پرداخت و تولید آن در کارخانه های Rastatt (آلمان) و Kecskemét (مجارستان) انجام خواهد شد. انتظار داشته باشید که برخی از هوای مفهومی Vision EQXX به همراه یک سیستم سرگرمی اطلاعاتی MB.OS جدید که در داخل توسعه یافته است، کاهش یابد. گوردن واگنر، طراح ارشد مرسدس، احتمالا پیش‌نمایش این خودرو را در ماه می 2022 به‌،وان بخشی از خط تولید «Entry Luxury» آینده این برند انجام داده است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.