مرسدس بنز EQE SUV آخرین بار قبل از معرفی کامل مورد آزار قرار گرفت

سازنده مستقر در اشتوتگارت، شاسی بلند جدید EQE را به ،وان یک نسخه “چند منظوره” از سدان EQE توصیف می کند. انتظار می رود در مقایسه با سدان سنتی تر EQE، فضای کابین و فضای بار با فضای پا و سر بهبود یافته پیدا کنید. تیزرهای قبلی نشان داده اند که فضای داخلی نیز دارای یک طرح سه صفحه نمایش است که با ،یبی جذاب از رنگ ها و مواد متضاد احاطه شده است.


منبع: https://www.motor1.com/news/616035/mercedes-eqe-suv-final-teaser/

5 ع، ها

تیزر داخلی مرسدس بنز EQE SUV

احتمالاً قبل از دیدن کامل این خودروی باربری خانواده بدون آلایندگی کافی گفته ایم، اما مرسدس یک تصویر تیزر نهایی برای پیش نمایش مدل دارد. این بار بالا،ه می‌تو،م EQE SUV را از بیرون ببینیم، به‌طور دقیق‌تر – طراحی جلویی آن. با این حال، هیچ چیز بسیار شگفت‌انگیزی وجود ندارد، زیرا این شاسی‌بلند از زبان طراحی مشابه بقیه خودروهای سواری EQ پیروی می‌کند.

مرسدس می گوید از حضور خود در شهر پاریس برای حمایت از جاه طلبی خود برای “پیشرو در برق” استفاده خواهد کرد و کل محدوده خودروهای الکتریکی خود را به نمایش می گذارد. با معرفی EQE SUV و اضافه شدن سایر خودروهای بدون آلایندگی، مرسدس در هر بخش خودرویی که قبل از پایان سال 2022 خودرو می فروشد، یک مدل باتری دار خواهد داشت.

تنها سه روز کامل تا معرفی رسمی مرسدس بنز EQE SUV باقی مانده است. اولین نمایش در 16 اکتبر در ساعت 8 بعد از ظهر CEST (2 بعد از ظهر به وقت شرقی) برگزار می شود که خودروساز آلم، از SUV جدید الکتریکی خود رونمایی خواهد کرد. این خودروساز توسط بخش مرسدس-AMG همراهی می‌شود و دو شرکت کل ناوگان EQ را در باغ‌های موزه رودن پاریس در روزهای 16 و 17 اکتبر در کنار خودروهای مفهومی که آینده الکتریکی خود را پیش‌بینی می‌کنند، به نمایش خواهند گذاشت.

شاسی بلند EQE در زیر شاسی بلند EQS قرار می گیرد و اساساً نسخه ای کاربردی از سدان EQE خواهد بود. این دو خودروی الکتریکی از سخت‌افزار مش،ی بهره می‌برند و این بدان م،است که این خودروی تازه وارد احتمالاً به‌،وان یک SUV EQE 53 با قدرت 677 ،‌بخار (506 کیلووات) از یک پیشرانه الکتریکی دو موتوره در دسترس خواهد بود. یک SUV مقرون به صرفه تر EQE 43 می تواند 469 ، بخار (350 کیلووات) تولید کند که با ،وجی سدان EQE 43 مطابقت دارد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.