مرسدس بنز EQS Manufaktur Edition دارای رنگ‌های خاص، چرم ناپا است

در اوا، سال 2022، مرسدس گستره گزینه های Manfaktur را برای EQS معرفی کرد. آنها شامل 9 رنگ بیرونی بودند: سفید الماسی، قرمز سنبلی، آبی ساحلی، خا،تری سلنیتی، مشکی شب، خا،تری سیلی،، قرمز روبلیت، طلایی کالاهاری، و آبی قدیمی. چرم ناپا با روکش الماسی شامل سایه های رز خا،تری، سفید عمیق، آبی قایق بادب،، قهوه ای تنباکو و قرمز میستیک بود.

مرسدس بنز EQS نسخه امضای کارخانه ای

مرسدس بنز EQS Manufaktur Signature Edition در ایالات متحده به ،وان یک نسخه حتی لو، تر از سدان الکتریکی معرفی شد. آنها در بهار امسال به نمایندگی‌ها می‌رسند. جزئیات قیمت هنوز در دسترس نیست.

EQS580 دارای یک جفت موتور الکتریکی است که در مجموع 516 ، بخار قدرت و 631 پوند فوت گشتاور تولید می کند. می تواند در 4.1 ث،ه به سرعت 60 مایل در ساعت و حدا،ر سرعت 130 مایل در ساعت برسد. یک باتری 108.4 کیلووات ساعتی مسافت 340 مایلی را فراهم می کند. برای مدل 2023، قیمت ها از 127100 دلار پس از 1150 دلار هزینه مقصد شروع می شود.

مدل های EQS نسخه ویژه دارای یک طرح رنگی دو رنگ روی فرمان، دسته کنسول، بخش پایینی داشبورد و پانل های درها هستند. صندلی ها دارای بالش های پشتی سر با روکش میکروفیبر هستند. کفپوش‌های موکت پر پرز، بسته به مدل، حاشیه چرمی ناپا و نشان ستاره یا AMG مرسدس بنز دارند. لوگوی “Manufaktur” با رنگ کروم براق روی کنسول مرکزی قرار دارد.

Manufaktur Edition در چهار طرح رنگ موجود است. برای مدل های مبتنی بر EQS580، ،یداران می توانند:

  • خا،تری سیلی، غیر ف،ی با چرم انحصاری ناپا میستیک قرمز
  • روبلایت قرمز متالیک با چرم انحصاری ناپا سفید عمیق
این نسخه از AMG EQS ارائه می شود:

  • ماگنوی مشکی شب با چرم انحصاری ناپا سفید عمیق
  • ماگنوی طلای کالاهاری با چرم انحصاری ناپا سفید عمیق

در همین حال، مرسدس AMG EQS دارای دو باتری است که در مجموع 649 ، بخار قدرت و 700 پوند فوت گشتاور دارند. در حالت مسابقه، ،وجی به طور موقت به 751 ، بخار و 752 پوند فوت افزایش می یابد. شتاب آن به 60 مایل در ساعت در 3.4 ث،ه و برد آن 277 مایل است. قیمت آن از 148700 دلار شروع می شود.


منبع: https://www.motor1.com/news/663410/mercedes-benz-eqs-manufaktur-signature-edition/

مدل‌های نسخه ویژه از ویژگی‌های سطح بالایی مانند رنگ‌های منحصربه‌فرد و چرم ناپا با دست دوخته شده‌اند.

9 ع، ها

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.