مرسدس بنز GLB 2024 در برف پنهان شده، تغییری ساده ایجاد کرد

جلوپنجره نیز به همان اندازه به نظر می رسد، اگرچه گوشه ها گردتر به نظر می رسند. لامپ‌های گرد کوچک هنوز در گوشه‌های ،مت پایینی قرار دارند، اما جزئیات در وسط ممکن است کمی تغییر کند. تقریباً هیچ تغییری در ،مت عقب وجود ندارد و انتظار می رود تغییرات جزئی در چراغ عقب ایجاد شود.

ع، جاسوسی مرسدس بنز GLB GLB 2024

ع،‌های جاسوسی قبلی خودروهای آزمایشی را در حال حرکت نشان می‌دادند، اما این بار عکاس ما مرسدس بنز را در پارکینگ گرفت. اینها واضح ترین تصاویری هستند که تا به حال داشته ایم، و اگرچه استتار هنوز در گیره های جلو و عقب وجود دارد، می تو،م خطوط بدنه ای را ببینیم که قبلاً قابل مشاهده نبودند. به نظر می‌رسد چراغ‌های جلو با وجود روکش‌های کوچک‌تر، اندازه و شکل مدل فعلی را دارند. ،اصر داخلی اندکی تغییر می کنند و ظاهر جدیدی به آنها می بخشد.

وقتی صحبت از کدام آن شد، چه زم، ک، GLB به روز شده معرفی می شود؟ ما برای اولین بار یک نمونه اولیه فیس لیفت شده را در آگوست 2022 مشاهده کردیم، بنابراین رونمایی در تابستان یا پاییز 2023 یک شرط بسیار مطمئن است. این باعث می‌شود شاسی‌بلند به‌روز شده به یک ماشین مدل سال ۲۰۲۴ تبدیل شود.


منبع: https://www.motor1.com/news/628741/2024-mercedes-benz-glb-spied-snow/

متأسفانه، عکاس ما قادر به گرفتن تصاویر داخلی نبود. با این حال، می‌تو،م تزئینات کرومی را روی دریچه‌های داشبورد مشاهده کنیم که با مدل فعلی مطابقت دارد، بنابراین می‌د،م که هیچ تغییر عمده‌ای در داخل رخ نمی‌دهد. ع، دیگری پوششی را در وسط داشبورد نشان می‌دهد، بنابراین اگرچه تغییرات عمده‌ای در کار نیست، به‌روزرس،‌های جزئی محتمل است. این می تواند شامل تغییراتی در صفحه نمایش دیجیتال GLB یا ویژگی های تریم جدید باشد.

ما انتظار نداریم تغییرات قابل توجهی در پیشرانه همراه با فیس لیفت باشد. در آمریکای شمالی، ک، GLB فعلی دارای یک موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ با قدرت 221 ، بخار (165 کیلووات) است که چرخ های جلو را از طریق یک گیر،س اتوماتیک دو کلاچه هشت سرعته به حرکت در می آورد. چهار چرخ متحرک در GLB 250 4Matic ارائه می شود و مدل AMG قدرت را به 302 ، بخار (225 کیلووات) می رساند. ما مدل‌های آینده AMG GLB را در ع،‌های جاسوسی مشاهده کرده‌ایم، بنابراین می‌د،م که نسخه داغ‌تر باز خواهد گشت.

17 ع، ها

تغییراتی در مرسدس بنز GLB ک، در راه است. این کراس اوور جمع‌وجور آماده فیس لیفت در اواسط چرخه است و مجموعه جدیدی از ع،‌های جاسوسی نمونه اولیه را از نزدیک و شخصی ثبت می‌کنند.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.