مرسدس بنز GLB Spied مدل 2024 که ظاهری ملایم در میانه سیکل دارد

این ویدیوی کوتاه، کراس اوور نشسته در چراغ توقف را به تصویر می‌کشد. این خودروساز، نمای جلویی را با استتار محکم پوشانده است و چیزی برای تخیل باقی نمی گذارد. چراغ‌های جلو به نظر می‌رسد که شکل ی،، دارند، اما مرسدس باید چراغ‌های LED در روز را بازطراحی کند و به کراس اوور نماد روشنایی جدیدی بدهد. GLB احتمالاً طراحی جدید سپر جلو و تغییرات جزئی دیگر را دریافت خواهد کرد و مدل جدید بسیار شبیه به خودروی فعلی خواهد بود.

در حالی که عکاسان جاسوس ما نتوانسته اند نگاهی به کابین بیاندازند، ما انتظار هیچ تغییر قابل توجهی نداریم. GLB برای مدل سال 2020 با صفحه نمایش دوگانه روی داشبورد به فروش رفت و کراس اوور اصلاح شده نیز باید با همان تنظیمات وارد بازار شود. مرسدس باید آ،ین نرم افزار MBUX خود را نصب کند. همچنین می تواند چند ترمیم تریم دیگر را انجام دهد.

این خودروساز دوباره AMG GLB 35 را عرضه خواهد کرد که عکاسان جاسوس ما برای اولین بار در ماه سپتامبر، یک ماه پس از مشاهده مدل معمولی در انظار عمومی آن را ثبت ،د. نوع AMG نیز از موتور 2.0 لیتری توربو استفاده می کند، اما 302 ، بخار (225 کیلووات) و 295 پوند فوت (400 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند و این کراس اوور را در 5.1 ث،ه به 60 مایل در ساعت (96 کیلومتر در ساعت) می رساند. انتظار می رود آن را در نوع بازطراحی شده پیدا کنید.

مرسدس بنز GLB اصلاح شده باید به زودی معرفی شود. مدل نسبتاً جدید در حال دریافت بازبینی کوچکی است که آماده شدن برای تولید نباید خیلی طول ،شد.


منبع: https://www.motor1.com/news/625906/2024-mercedes-glb-spied-makeover/

چند ماه از آ،ین باری که عکاسان جاسوس ما مرسدس بنز GLB ک، تازه‌ای را در حال آزمایش ، ثبت ،د، می‌گذرد. این کراس اوور در حال رفرش در اواسط چرخه است و به‌روزرس،‌های ظاهری جزئی دریافت می‌کند، و یک ویدیوی جدید نشان می‌دهد که خودروساز همچنان به آماده‌سازی خودرو ادامه می‌دهد.

مرسدس GLB را در ایالات متحده با موتور 2.0 لیتری توربوشارژ با 221 ، بخار (164 کیلووات) و 258 پوند فوت (349 نیوتن متر) گشتاور عرضه می کند. بعید است که این شرکت تغییر قابل توجهی در پیشرانه ایجاد کند، زیرا موتور فعلی اساساً بدون تغییر به مدل جدید منتقل می شود.

حتی تغییرات کمتری در عقب وجود دارد که پس از دور شدن کراس اوور از نور قابل مشاهده است. نوار نازکی از استتار چراغ‌های عقب و شکاف بین آن‌ها را پنهان می‌کند و نشان می‌دهد که مرسدس برنامه‌هایی برای تغییر گرافیک دارد. با این حال، این شرکت چیز دیگری را تغییر نمی دهد.

17 ع، ها

مرسدس AMG GLB35 فیس لیفت اسپید

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.