مرسدس بنز SL 55 AMG مانند یک ماشین عضلانی در اتوبان می خواند

SL 55 در این جدید برجسته شده است AutoTopNL ویدیو موجود نیست گفته می شود که این موتور از V8 خود 630 ، بخار قدرت دارد و در حالی که تغییرات خاصی ذکر شده است، می توان تصور کرد که سیستم اگزوز ارتقا یافته نیز در ،یب قرار دارد. این مرسدس بنز با پدال گاز کاملاً بد به نظر می رسد، و منظور ما این است زننده به بهترین شکل ممکن این کوپه لو، در طول شتاب‌گیری‌های متعددی که در این ویدیو ساخته شده است، مانند یک ماشین عضل، قانونی به نظر می‌رسد.

روزی روزگاری مرسدس بنز SL 55 AMG سریعترین خودروی جهان با گیر،س اتوماتیک بود. این به اوایل دهه 2000 بازمی گردد و زم، که مرسدس SLR مک لارن وارد خیابان شد، این ،وان کوتاه مدت بود. اما این ویدیو که R230 SL-Cl، قدیمی را در حال بلعیدن اتوبان نشان می دهد، به ما یادآوری می کند که چقدر هیولا بود.

دلیل دوم این است که Merc به وضوح هرگز به حدا،ر سرعت خود نمی رسد. این بخش خاص از بزرگراه بدون محدودیت مملو از ترافیک نیست، اما به نظر می‌رسد ازدحام کافی برای دور نگه داشتن سرعت من، وجود دارد. از بین تلاش‌های متعدد انجام شده، دومین مورد سریع‌ترین با سرعت مشخص شده کمتر از 290 کیلومتر در ساعت است. این به 180 مایل در ساعت ترجمه می شود و سرعت سنج هنوز در آن نقطه به شدت در حال بالا رفتن است.

در حال حاضر، ما معمولاً روی حدا،ر سرعت وسیله نقلیه تمرکز می‌کنیم، اما این بار، نکته اصلی صدا است. دو دلیل برای این وجود دارد که اولی فقط این است ل،تی خوب به نظر می رسد. هر ،ی که میل به قدرت احتراق داخلی دارد می تواند از موسیقی این V8 قدرد، کند. خودروهای برقی بدون شک سریع هستند و صداهای جالبی از خود تولید می کنند. اما روزهایی فرا می رسد که موسیقی متن V8 مانند این کمیاب می شود. پس تا زمان ماندگاری از آن لذت ببرید.

پس بنشینید، گوش کنید و از یک مرسدس ک، SL سالم و پرقدرت لذت ببرید. راه های بدتری برای گذراندن زمان وجود دارد.


منبع: https://www.motor1.com/news/606322/mercedes-benz-sl-55-amg-autobahn/SL 55 که برای مدل سال 2003 عرضه شد، دارای یک موتور 5.4 لیتری V8 با یک سوپرشارژر بود. در تریم استوک 493 ، بخار قدرت داشت که یک بسیار چهره تنومند برای آن زمان همراه با یک گیر،س پنج سرعته اتوماتیک، می توانست در حدود 4.5 ث،ه به سرعت 60 مایل در ساعت برسد و به صورت الکترونیکی به 155 مایل در ساعت محدود شد. با خاموش شدن محدود کننده سرعت، حدا،ر سرعت بیش از 180 مایل در ساعت بود. اینها هنوز هم اعداد قابل توجهی هستند، بنابراین می تو،د تصور کنید که 20 سال پیش چگونه بود.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.