مرسدس در فرمول E: قدرت سکوت

چراغ‌های نئون از کف خا،تری، ضد الکتریسیته ،ن و براق کننده گاراژ HWA Racelab منع، می‌شوند. صدای گاه به گاه باشگاه در سراسر کارگاه تقریباً خالی طنین انداز می شود. در محیطی مینیمال، تیم HWA مرسدس بنز را برای اولین حضور خود در فرمول E آماده می کند. یکی از کارمندان می‌گوید: «اخیراً، به نظر می‌رسد که ما این ماشین‌ها را جدا کرده‌ایم و هر روز دوباره کنار هم می‌چینیم.» این قطعات بعداً در جعبه‌های ف،ی مسطح و سفید بسته‌بندی می‌شوند و با همراهان فرمول E تا شش ماه آینده سفر خواهند کرد. در مجموع شش و نیم تن.

فرانکو چیوککتی، 44 ساله، از مارس گذشته رئیس عملیات پیست فرمول E در HWA در آفلترباخ بوده است. او می گوید که سال اول نوید یک «ورود نرم» را می دهد. “این مقداری از فشار را از بین می برد. ما می خواهیم ابتدا رقابت جدید را اندازه گیری کنیم.” چه مفهوم بدیعی: قهرمانان به ،وان شاگرد.


منبع: https://www.mercedes-benz.com/en/lifestyle/me-magazine/mercedes-in-formula-e-the-power-of-silence/

می توان گفت که برای مرسدس، فرمول E در ابتدا کمی ماجراجویی خواهد بود. هیچ خودروسازی دیگری در جهان در این هزاره موفق تر از این در پیست مسابقه نبود. پنج قهرم، جه، فرمول 1 متوالی، بیشترین ،اوین در تاریخ DTM – اینها همه دستاوردهایی هستند که استانداردها را تعیین می کنند. چگونه می توان از صدای رعد و برق موتورهای هیب، به قدرت سکوت منتقل شد؟

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.