مرسدس نزدیک به 53 هزار وانت اسپرینتر را به دلیل خطر آتش سوزی فراخوان می کند

این موضوع مستقیماً به موتور ماشین مربوط نمی شود. با این حال، موتور دمنده سیستم گرمایش، تهویه و تهویه مطبوع ممکن است مدار نامن،ی داشته باشد که ممکن است باعث گرم شدن بیش از حد دسته سیم‌ها و ایجاد آتش سوزی شود. اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه تاکنون موارد واقعی آتش گرفتن وسایل نقلیه را گزارش نکرده است.

20 ع، ها

مرسدس می گوید که 52993 وسیله نقلیه به طور بالقوه تحت تأثیر این مشکل قرار گرفته اند و فروشندگان در صورت نیاز فیوز و دسته سیم موتور دمنده را به صورت رایگان جابجا کرده و جایگزین خواهند کرد. صاحبان خودروهای آسیب دیده در تاریخ 14 آوریل امسال از طریق ایمیل مطلع خواهند شد و می توانند برای اطلاعات بیشتر با مرسدس بنز ایالات متحده آمریکا یا فروشنده محلی مرسدس بنز تماس بگیرند.

اگر صاحب مرسدس بنز اسپرینتر مدل 2019 و 2020 هستید، ممکن است بخواهید با خودروساز بررسی کنید که آیا ون شما باید فراخوان شود. شرکت مستقر در اشتوتگارت به تازگی فراخو، برای تقریبا 53000 Sprinter و Freightliner Sprinter VS30 را به دلیل خطر آتش سوزی بالقوه اعلام کرده است.

مرسدس eSprinter 2024

تا جایی که به آینده این مدل مربوط می شود، این خودروساز نسخه تمام برقی ون را اوا، امسال عرضه خواهد کرد. eSprinter دارای یک موتور الکتریکی با قدرت 134 ، بخار (100 کیلووات) یا 201 ، بخار (150 کیلووات) و حدا،ر گشتاور 295 پوند فوت (400 نیوتن متر) است. در ایالات متحده، ون بدون آلایندگی با باتری لیتیوم/آهن فسفات (LFP) با ظرفیت قابل استفاده 113 کیلووات ساعت تحویل داده می شود. هنوز هیچ برد تایید شده توسط EPA بر اساس چرخه WLTP اروپا اعلام نشده است، اتوبوس بین دو شارژ تا 248.5 مایل (400 کیلومتر) را طی خواهد کرد.


منبع: https://www.motor1.com/news/655178/mercedes-sprinter-recall-fire-risk/

اگر صاحب یک اسپرینتر 2019-2020 هستید که به طور بالقوه تحت تأثیر این مشکل قرار گرفته است، خوب است بد،د که مرسدس توصیه می کند هر زمان که موتور روشن است، این خودروها با موتور دمنده HVAC در حالت دستی کار کنند. از حدا،ر سرعت دمنده یا تنظیمات کمترین/بالاترین دما تا زم، که ون شما توسط فروشنده بازرسی نشده است، استفاده نکنید. به ،وان یک نکته جانبی، هیچ سفارش توقف فروش از سوی NHTSA وجود ندارد، به این م،ی که می تو،د یک مرسدس اسپرینتر کاملاً جدید ،یداری کنید که در حال حاضر قیمت اولیه آن 43500 دلار در نسخه بار پایه است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.