مرسدس کلاس C، کلاس S با به‌روزرسانی MBUX OTA، رابط اطلاعات سرگرمی جدید دریافت کنید

به روز رس، OTA همچنین عملکردهای مبتنی بر هوش مصنوعی بیشتری را ارائه می دهد، مانند به اصطلاح Energizing Comfort، که یک ماساژ آرامش بخش در طول سفرهای طول، است. این و سایر عملکردها به طور خودکار بر اساس رفتار کاربر برای مدت زمان مشخصی ارائه می شود. توسعه دهندگان این ویژگی های خودآموز را Magic Modules می نامند. با این حال، تمرکز صفحه همیشه بر روی نقشه ناوبری باقی می ماند.


منبع: https://www.motor1.com/news/651890/mercedes-mbux-ota-update/ما از سال 2013 به‌روزرس،‌های هوایی را ارائه کرده‌ایم. ما به مشتریان خود این فرصت را می‌دهیم که خودروهای خود را با جدیدترین نرم‌افزار در کل مدت، هر زمان و هر کجا که بخواهند ارتقا دهند. مگنوس اوستبرگ، مدیر ارشد نرم افزار مرسدس بنز، گفت: به روز رس، لایه صفر یک تجربه کاربری 100 درصد شخصی و شهودی را با همه عملکردهای مرتبط همیشه در نظر می گیرد.

رابط لایه Zero اولین بار در سال 2021 با سدان های الکتریکی EQS و EQE آغاز شد. اکنون در تمام خودروهای جدید ک، C و S ک، استاندارد است و همچنین برای خودروهای موجود از این سری از طریق به‌روزرس، هوایی در دسترس است. به محض آماده شدن آپدیت برای نصب، از طریق سیستم اطلاعات سرگرمی MBUX و از طریق اپلیکیشن Mercedes me به مشتریان اطلاع داده می شود. مدل های سری آینده از برند مستقر در اشتوتگارت نیز قرار است این نرم افزار جدید را دریافت کنند.

مرسدس ک، C و S ک، به روز رس، نرم افزار لایه صفر دریافت می کنند

مرسدس بنز دو مدل از محبوب‌ترین مدل‌های خود را در بخش اطلاعات سرگرمی بهبود می‌بخشد. جدیدترین نسل‌های ک، C و S ک، یک به‌روزرس، هوایی برای سیستم اطلاعات سرگرمی MBUX دریافت می‌کنند که رابط کاربری جدید و کاربردی‌تری را به ارمغان می‌آورد.

5 ع، ها

لایه به اصطلاح Zero Layer مستقیماً از مدل های EQS و EQE برقی می آید و یک صفحه نمایش جدید با نمای نقشه بزرگ و بلوک های انتخاب فردی را معرفی می کند. این کاشی ها دسترسی سریع و شهودی به ویژگی های مختلف را بدون نیاز به پیمایش در زیر منوها فراهم می کنند. جالب‌تر اینکه سیستم رفتار کاربر را یاد می‌گیرد و تنظیمات یا مسیرهای معمولی را که اغلب استفاده می‌کنند به خاطر می‌آورد. هنگامی که اطلاعات کافی را جمع آوری کرد، شروع به پیشنهاد عملکردهای شخصی می کند.

مرسدس حتی مثالی از نحوه عملکرد این فناوری خودآموز ارائه می دهد. تصور کنید هر روز عصر در راه خانه از محل کار با خانواده خود تماس می گیرید. سیستم در نهایت این عادت را یاد می گیرد و یک تماس تلفنی را در زمان من، با یک کاشی در منوی بالا پیشنهاد می کند. البته کاربر می تواند این پیشنهاد را رد کند.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.