مرسدس AMG CLE 63 کوپه برای اولین بار به میدان رفت

در حالی که کوپه یک پوشش استتاری روی بیشتر بدنه دارد، چندین ،صر ظاهری تا حدی قابل مشاهده است. به ،وان مثال، نمای جلو دارای سه دهانه بزرگ است و یک جلوپنجره گسترده در بالای این ،مت وجود دارد. مرسدس از این طرح تخم مرغی برای پنهان ، طرح پانامریکانا در خودروهای توسعه خود استفاده می کند. چراغ‌های جلو چراغ‌ها را بالای لامپ‌های اصلی قرار می‌دهند. امضاهای کوچکتری نیز وجود دارد.

احتمالاً CLE 63 با C63 SE Performance که اخیراً به بازار عرضه شده است، یک پیشرانه مش، دارد. اگر اینطور باشد، این کوپه دارای یک موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر با کمک الکتریکی توربو و یک موتور محرک الکتریکی جداگانه خواهد بود. در مجموع، این مجموعه 671 ، بخار (500 کیلووات) و 752 پوند فوت (1020 نیوتن متر) گشتاور را ارائه می دهد.

ع، های جاسوسی اول مرسدس-AMG CLE 63 کوپه

37 ع، ها

در پشت، CLE دارای یک صندوق عقب سنتی است. چراغ های عقب دارای ،اصر قوس دار در پایین هستند. درگاه شارژ درب برای پیشرانه پلاگین هیب، این مدل در سمت سرنشین سپر قرار دارد. چهار لوله اگزوز ذوزنقه ای شکل دیگری سرنخ دیگری از این است که این یک نوع AMG است.

از کنار، کاپوت بلند و عرشه عقب کوتاه CLE را می‌بینید. با وجود کوپه بودن، تن،ات نشان می دهد که صندلی های عقب به دلیل فاصله بین دو محور نسبتاً زیاد ممکن است خیلی تنگ نباشند. یک اسپوی، به عرشه عقب وصل می شود.

مرسدس بنز CLE-Cl، جایگزین کوپه های C و E ک، در خط تولید این برند خواهد شد و انواع کانورتیبل نیز وجود خواهد داشت. نسخه AMG 63 در این گا،ی به نمایش گذاشته شده است. این اولین باری است که می‌بینیم تاپ رده‌بندی آینده به‌،وان یک تاپ سخت.

کوپه ک، CLE ممکن است قبل از پایان سال رونمایی شود. حتی اگر نه، ما انتظار داریم که فروش در سال 2023 آغاز شود.


منبع: https://www.motor1.com/news/615630/mercedes-amg-cle-63-coupe-first-spy-s،ts/مرسدس این سیستم را برای قدرت تنظیم می کند تا کارایی. خمیر 6.1 کیلووات ساعتی تنها حدود 8 مایل (13 کیلومتر) برد رانندگی فقط الکتریکی را فراهم می کند.

نگاهی اجمالی به کابین نشان می دهد که یک دسته ابزار دیجیتالی وجود دارد و صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی پرتره در یک زاویه در پشته مرکزی قرار دارد.

این خودرو روی چرخ های نامتن، سوار می شود. آنهایی که در جلو هستند دارای پنج جفت پره هستند که در لبه به سمت داخل م،وطی می شوند. در پشت، پنج جفت پره نیز وجود دارد، اما این پره ها از هاب تا لبه موازی باقی می مانند. ،تیک ها میشلین پایلوت اسپورت هستند.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.