مرسدس-AMG EQE SUV در 16 اکتبر با دو موتور، AWD معرفی شد

مرسدس به زمان عرضه SUV EQE اشاره نکرده است. اگر این اتفاق قبل از پایان سال رخ دهد، تعجب نخواهیم کرد، اما اوایل سال 2023 نیز یک شرط مطمئن به نظر می رسد. شاسی بلند EQE در زیر شاسی بلند بزرگتر EQS در خط تولید برقی رو به رشد این شرکت قرار می گیرد و به مشتریان گزینه الکتریکی اصلی تری ارائه می دهد.

این خودروساز، شاسی بلند EQE را به ،وان نسخه “چند منظوره” سدان EQE معرفی می کند. نمای بلندتر فضای کابین و بار را افزایش می دهد و فضای پا و سر را بهبود می بخشد. ع،‌های تیزر نمای داخلی جذاب مرسدس را با رنگ‌های متضاد و ،یبی از مواد در سرتاسر فضا نشان می‌داد. در نمای بیرونی، این مدل از جزئیات طراحی سایر مدل‌های EQ با چراغ‌های جلو براق، جلوپنجره گسترده و موارد دیگر استفاده می‌کند.


منبع: https://www.motor1.com/news/612831/mercedes-amg-eqe-suv-debuts/

هنگامی که مرسدس بنز EQE SVU را در 16 اکتبر معرفی کرد، مرسدس-AMG نیز در آنجا حضور خواهد داشت. این زوج خودروی الکتریکی جدید را در ساعت 20:00 CEST (2 بعد از ظهر به وقت شرقی) به دنیا معرفی خواهند کرد که اولین نگاه کامل ما به مدل را ارائه می‌کند.

مرسدس بنز اولین نگاهی به شاسی بلند EQE در ماه آگوست ارائه کرد و نمای داخلی را به نمایش گذاشت و اشاره کرد که رونمایی آن در ماه اکتبر اتفاق خواهد افتاد. ع،‌های تیزر قبلی بسیاری از فضای داخلی آشنای این مدل را آشکار ،د. این SUV دارای صفحه نمایش Hyperscreen مرسدس بنز است.

ما انتظار داریم مرسدس بنز یک شاسی بلند AMG EQE با قدرت کمتر مشابه سدان AMG EQE 43 ارائه دهد. شاسی‌بلندهای غیر AMG EQE با دیفرانسیل عقب یا چهار چرخ محرک و در پیکربندی‌های مختلف قدرت در دسترس خواهند بود. این چهارمین مدل این شرکت خواهد بود که بر روی معماری EQ EV خود سوار می شود.

5 ع، ها

تیزر داخلی مرسدس بنز EQE SUV

شاسی بلند AMG EQE دارای فرمان محور عقب، طراحی منحصر به فرد داخلی و خارجی، و AMG Sound Experience است که امضای صوتی بیرونی و داخلی خودرو را طراحی می کند. سدان AMG EQE می تواند تا 677 ، بخار (505 کیلووات) و 738 پوند فوت (1001 نیوتن متر) گشتاور را از طریق سیستم تقویت کننده ارائه دهد.

جزئیات پیشرانه همچنان یک راز باقی مانده است، اما سدان EQE نشانه خوبی از آنچه باید انتظار داشت را ارائه می دهد. شاسی‌بلند EQE حداقل یک نسخه AMG دریافت خواهد کرد که مرسدس می‌گوید دارای دو موتور الکتریکی قدرتمند و سیستم چهار چرخ متحرک خواهد بود.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.