مرسدس-AMG GLA 35 به‌روزرسانی شده برای اولین بار با تغییرات جزئی انجام شد

ع، های جاسوسی جدید Mercedes-AMG GLA 35 در داخل، مرسدس باید حتی کمتر به روز رس، کند. این خودرو می‌تواند همان به‌روزرس،‌هایی را که در ک، A جدید ارائه می‌شود، دریافت کند، که شامل فرمان جدید و قاب اطلاعات سرگرمی می‌شود. مدل به روز شده باید جدیدترین نرم افزار سرگرمی اطلاعاتی MBUX را نیز دریافت کند.

مرسدس به این مدل تغییر کامل نداده است. در عوض، این به‌روزرس، میان چرخه آن است که در آن شرکت نمای جلو و عقب را تغییر می‌دهد و به‌روزرس،‌های دیگری انجام می‌دهد، و نوع AMG GLA 35 نمی‌تواند از آن فرار کند. ع، ها این هاچ ، را با پوشش جلو، چراغ های جلوی بازطراحی شده و سپر جلویی اصلاح شده نشان می دهد. جلوپنجره پانامریکانا با تغییرات جزئی باقی مانده است. استتار زیادی در عقب وجود ندارد، اما چراغ‌های عقب پوشانده شده است، که نشان می‌دهد مرسدس استایل خود را تغییر می‌دهد و احتمالاً گرافیک داخلی را به‌روزرس، می‌کند.

با این حال، این انتقال هنوز چند سال باقی مانده است و مرسدس حتی نسل دوم به روز رس، میان چرخه را نیز معرفی نکرده است. این رونمایی احتمالا تا اوایل سال آینده رخ نخواهد داد، زم، که مرسدس GLA معمولی و GLA 35 را معرفی کند. AMG GLA 45 داغتر بعداً وارد بازار خواهد شد. ما هنوز آن را در حال آزمایش کشف نکرده‌ایم، اما اگر عکاسان جاسوس ما قبل از پایان سال آن را مشاهده کنند، تعجب نمی‌کنیم.


منبع: https://www.motor1.com/news/605408/mercedes-amg-gla-35-spied/

با این به‌روزرس، میان چرخه، انتظار نداریم که پیشرانه به‌روزرس،‌های قابل توجهی دریافت کند. توربوشارژ 2 لیتری چهار سیلندر این خودرو 302 ، بخار (222 کیلووات) و 295 پوند فوت (400 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند که می تواند در مدل بازطراحی شده بدون تغییر باقی بماند. این موتور با گیر،س هشت سرعته اتوماتیک دوکلاچه با چهار چرخ متحرک 4Matic جفت می شود. حدا،ر سرعت باید به 155 مایل در ساعت (250 کیلومتر در ساعت) محدود شود.

25 ع، ها

نسل دوم مرسدس بنز GLA چندان قدیمی نیست و برای مدل سال 2020 وارد بازار می شود. با این حال، این خودروساز مستقر در آلمان آماده است تا آن را به روز کند، از جمله داغتر AMG GLA 35، که عکاسان جاسوسی ما برای اولین بار در حال آزمایش آن هستند.

طرح مرسدس برای وسیله نقلیه کوچکتر خود همچنان یک معما باقی مانده است. شایعاتی وجود دارد که هر دو ک، A و B ک، تبر را دریافت می کنند، که GLA و GLB را برای شرکت بسیار مهم می کند. GLA احتمالاً نسل سومی را تولید خواهد کرد که می تواند از معماری MMA آینده این شرکت استفاده کند.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.