مرسدس AMG GT 4-در، تغییرات ظریف ظاهری خود را پنهان می کند

تشخیص ترفندها در ،مت جلو دشوار است. کامو سپر جلو، جلوپنجره و بخشی از کاپوت را می پوشاند. چراغ‌های جلو مانند قبل و بدون پوشش هستند، اما باید قبل از معرفی خودرو، گرافیک جدیدی دریافت کنند. ما انتظار داریم مرسدس بنز طراحی سپر و جلوپنجره را ماساژ دهد، اما انتظار هیچ تغییر عمده ای در طراحی کلی نداریم.

به‌روزرس، در اواسط چرخه معمولاً به این م،ی است که مجموعه پیشرانه فعلی خودرو با حداقل تغییرات انجام می‌شود. مشخص نیست که مرسدس بنز قصد دارد تغییرات مهم تری در موتورهای موجود خودرو ایجاد کند یا خیر، و ع، ها هیچ تفاوتی را نشان نمی دهند. امیدواریم AMG GT 63 SE Performance پلاگین هیب، همچنان در دسترس باشد. مرسدس در آن مدل یک موتور 4.0 لیتری توئین توربوشارژ V8 را با یک موتور الکتریکی جفت کرد که در مجموع 831 ، بخار (620 کیلووات) و 1033 پوند فوت (1400 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند.

مرسدس AMG GT 4-Dor در سال 2019 پس از معرفی در نمایشگاه خودروی پاریس سال قبل به فروش رسید. این خودروساز برای سال 2021 اصلاح مختصری به این مدل داد و رنگ‌ها و گزینه‌های چرخ‌های جدید را اضافه کرد، اما به‌دلیل تازه‌سازی اساسی‌تر است. ع،‌های جاسوسی جدید نمونه‌ای نیمه استتار شده را نشان می‌دهند که تلاش می‌کند تغییرات جزئی استایلی که به ماشین وارد می‌شود را پنهان کند.

پشت خودرو کاملاً در معرض دید قرار گرفته است، درست مانند خودروی آزمایشی قبلی که عکاسان جاسوسی ما مشاهده ،د. مرسدس هیچ تغییری در استایل ایجاد نکرده است، اما می تواند گرافیک چراغ عقب جدید و طراحی سپر بهینه شده داشته باشد. ع،‌های داخل خودرو یادآور این است که این یک تازه‌سازی در اواسط چرخه است. کابین بیشتر از AMG GT 4-Door که امروز به فروش می رسد بدون تغییر به نظر می رسد، اما به نظر می رسد که صفحه نمایش جلوی راننده بهتر با داشبورد ادغام شده است. برای اطمینان به یک نگاه دقیق تر نیاز داریم.

15 ع، ها

در حالی که AMG GT 4-Door اصلاح شده آماده تولید به نظر می رسد، ما انتظار نداریم مرسدس آن را تا نیمه دوم سال 2023 عرضه کند، زیرا این مدل در مراحل اولیه توسعه است. این خودروساز می‌تواند طراحی سدان را قبل از ش،تن پوشش آن با طراحی و گرافیک نورپردازی جدید در ،مت عقب تغییر دهد.


منبع: https://www.motor1.com/news/624803/mercedes-amg-gt-4-door-spied/ع، های جاسوسی 4 درب جدید مرسدس-ای ام جی GT

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.