مرسدس CLE کانورتیبل اسپید بسیار شبیه SL رودستر

ک، CLE در هر دو نسخه کوپه و کانورتیبل بر روی پلت فرم MRA-2 این خودروساز که در زیر پوست ک، C فعلی نیز وجود دارد، سوار خواهد شد. سخت افزار مدل های دو در با C مش، خواهد بود که می تواند شامل تریم AMG C63 با موتور 2.0 لیتری توربو برقی نیز باشد. اگر واقعاً اینطور باشد، انتظار داریم ،وجی آن مشابه C63 جدید 670 ، بخار (500 کیلووات) و 553 پوند فوت (750 نیوتن متر) گشتاور باشد.

خانواده CLE در مجموع جایگزین چهار وسیله نقلیه – ک، E و ک، C در انواع کوپه و کابریولت خواهد شد، که به این م،ی است که اندازه خودروی جدید چیزی در بین محصولات ،وجی خواهد بود. از سوی دیگر، CLE کانورتیبل به اندازه SL به شدت پایین روی زمین قرار نمی گیرد، زیرا تمرکز آن بر راحتی است تا عملکرد خالص.

استتار سنگین بالا،ه از بین رفت و می‌تو،م نگاهی به شکل و مشخصات کلی خودرو بیندازیم. با دیده شدن CLE Coupe در چندین موقعیت، چیزها در اینجا چندان شگفت‌انگیز به نظر نمی‌رسند، اما جزئیاتی وجود دارد که ارزش اشاره ، دارد. اول و مهمتر از همه، شباهت های آشکاری با SL رودستر وجود دارد، اما باز هم، این نباید تعجب آور باشد.

مرسدس بنز بالا،ه آماده است تا نمونه های بیشتری از اولین ک، CLE را در قالب کانورتیبل به ما نشان دهد. آنچه در گا،ی زیر می بینید، ع، های رسمی مطبوعاتی نیست، بلکه ع، های جاسوسی است که اوایل امروز توسط جاسوسان ما در آلمان گرفته شده است. بدیهی است که این محصول نهایی و کامل نیست، اگرچه بسیار بیشتر از خودروهای آزمایشی قبلی به ما نشان می دهد.

24 ع، ها


منبع: https://www.motor1.com/news/623423/mercedes-cle-cabrio-less-camo/ع، جاسوسی جدید Mercedes CLE Convertible تفاوت‌های بیشتری را می‌توان در جلو مشاهده کرد، جایی که چراغ‌های جلو، در حالی که شکل مشابهی دارند، طراحی کلی ی،، ندارند. همین داستان در مورد جلوپنجره رادیاتور است که در این مورد الگوی جالبی با شکلی شبیه به نشان شرکت آلم، دارد. بسته به سطح تریم و موتور زیر کاپوت، چند طرح جلوپنجره متفاوت وجود خواهد داشت.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.