مرسدس CLE کوپه در حال جیغ زدن لاستیک های خود در نوربرگ رینگ

15 ع، ها

CLE بیشتر یک تور بزرگ خواهد بود تا یک کوپه پرفورمنس خالص، اما این بدان م،ا نیست که کند خواهد بود. این فیلم از پیست آلمان سرعت خوب و مینیمال چرخش بدنه را نشان می دهد و در کل، ماشین متین و چا، به نظر می رسد. ما نمی تو،م بگوییم سرعت واقعی چقدر است اما مطمئناً پایین نیست.


منبع: https://www.motor1.com/news/623852/mercedes-cle-coupe-spied-video/مرسدس بنز در حال کار بر روی یکی از بزرگترین تغییرات در مجموعه خود در چند سال اخیر است. ک، E و C در اشکال کوپه و کانورتیبل با یک خانواده مدل جدید به نام ک، CLE جایگزین خواهند شد. ما قبلاً چندین بار از این محصول جاسوسی کرده‌ایم و اکنون می‌تو،م یک ویدیوی جاسوسی جدید را برای شما بیاوریم که نمونه اولیه را با سرعتی من، در نوربرگ رینگ می‌چرخاند.

از نظر سخت افزاری که در زیر پوست پنهان شده است، CLE آینه فناوری دیده شده در ک، C جدید است. این بدان م،ی است که تنها موتورهای چهار سیلندر در زیر کاپوت تا نسخه AMG 63 پیش بینی می شود. در C63، یک آسیاب توربوی 2.0 لیتری برقی با سیستمی وجود دارد که قادر به تولید حدا،ر قدرت 670 ، بخار (500 کیلووات) و 553 پوند فوت (750 نیوتن متر) گشتاور است. سایر مدل‌های کمتر از جمله CLE 53 نیز باید بخشی از خط تولید باشند.

با وجود استتار تمام بدنه ای که در این ویدیو مشاهده می شود، CLE کوپه بخش خوبی از طراحی بیرونی خود را نشان می دهد. مهم‌تر از همه، به نظر می‌رسد که این چراغ‌های جلوی تولیدی هستند و خوشه‌ها بسیار شبیه به چراغ‌های ک، C خواهند بود. در فرم کابریولت، CLE همچنین نگاه محافظه‌کارانه‌تری به رودستر SL دارد.

مرسدس CLE ع، های جاسوسی خارجی

در حال حاضر، شواهدی برای نسخه‌های کوپه و کانورتیبل ک، CLE وجود دارد. با این حال، شایعه‌ای وجود دارد که مدل شوتینگ بریک نیز بخشی از خانواده CLE خواهد بود، اگرچه ما هیچ ع، جاسوسی از این نوع ندیده‌ایم. ما انتظار داشتیم CLE قبل از پایان سال وارد شود، اما تنها یک ماه تا سال 2023 باقی مانده است، در حال حاضر بعید به نظر می رسد. مشخص نیست که آیا ما هر دو مدل کانورتیبل و کوپه را همزمان خواهیم دید یا این که شرکت قصد دارد عرضه این گونه‌ها را متحیر کند.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.