مرسدس E-Class 2024 با حداقل کامو قبل از 25 آوریل معرفی شد

این برند لو، آلم، پیش از این از Superscreen MBUX با سه نمایشگر در داشبورد رونمایی کرده است که در بالای آن یک دوربین سلفی قرار گرفته است. طرح کلی شبیه EQE تمام برقی است، با برخی تغییرات ظریف مانند دریچه های هوای تغییر شکل داده شده و جابجایی چند دکمه موجود در زیر صفحه نمایش مرکزی. سایر جزئیات شناخته شده شامل سیستم صدای فراگیر Burmester با 17 بلندگو و عملکرد جدید Active Ambient Lighting است که الگوی نور را بسته به ریتم موسیقی تغییر می دهد.

مرسدس بنز E ک، داخلی 2024

ک، E استاندارد سه‌شنبه آینده رونمایی می‌شود، اما بعید است که AMG تا پایان سال عرضه شود، احتمالاً فقط نسخه E53. E63 ممکن است در اوا، سال 2024 وارد بازار شود، زیرا مشتقات واگن آن باید با رقابت جدیدی روبرو شود زیرا BMW M5 Touring را بازگرداند.


منبع: https://www.motor1.com/news/663117/2024-mercedes-e-cl،-minimal-camo/می‌د،د که رونمایی رسمی یک خودرو زم، نزدیک‌تر می‌شود که خودروساز تصمیم می‌گیرد بیشتر پوشش‌های مبدل را از نمونه‌های اولیه خود حذف کند. نه یک، بلکه دو وسیله نقلیه آزمایشی در حالی که حداقل کامویی به تن داشتند، پشت چراغ قرمز منتظر بودند. ویدیوی کوتاه جاسوسی فرصت خوبی برای دیدن مرسدس ک، E مدل 2024 با طراحی های مختلف برای جلوپنجره جلو و سر اگزوز مصنوعی است. ما همچنین دستگیره‌های درهای بازشو که از پرچم‌دار S-Cl، به ارث رسیده‌اند را مشاهده می‌کنیم.

20 ع، ها

نیرو توسط مجموعه ای از موتورهای چهار و شش سیلندر، برخی هیب، های ملایم و برخی دیگر بخشی از پیشرانه هیب، پلاگین تامین می شود. گزارش‌ها حاکی از آن است که AMG E63 4.0 لیتری V8 توئین توربوی خود را به نفع یک موتور شش سیلندر مستقیم با موتور الکتریکی از دست خواهد داد. اعتقاد بر این است که پیپ های آفلترباخ بیش از 700 ، بخار قدرت و 884 پوند فوت (1200 نیوتن متر) گشتاور را هدف قرار می دهند. به ضربه اضافی نیاز دارد زیرا تغییر به تنظیمات PHEV باعث افزایش وزن می شود.

درست مانند بی ام و سری 5 که رقیب قدیمی آن است، از نظر طراحی زم، که مدل نسل بعدی رونمایی می شود تا چند هفته دیگر قایق را تکان نمی دهد، ک، E اصلاح شده نیز از آن مطمئن خواهد بود. همانند سدان های نسل قبلی که ستاره سه پر را حمل می کنند، مطمئن هستیم که مرسدس بار دیگر به دلیل به اشتراک گذاشتن طراحی بین ک، C، ک، E و ک، S مورد انتقاد قرار خواهد گرفت. شباهت ها در داخل خودروها ادامه خواهد داشت زیرا همه دارای کابین هایی با صفحه نمایش سنگین هستند.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.