مرسدس E-Class 2024 نوار نور را در عکس های جاسوسی جدید نشان می دهد

5 ع، ها


منبع: https://www.motor1.com/news/634139/2024-mercedes-e-cl،-spied-led-bar/

اولین E-Cl، جدید قرار نیست در عرض چند هفته اتفاق بیفتد، اما ما معتقدیم که باید ظرف چند ماه از راه برسد. انتظار می رود که در بازار ایالات متحده به ،وان مدل 2024 عرضه شود.

انتظار می‌رود مرسدس بنز نسل جدیدی از ک، E را اوا، سال جاری عرضه کند، اما کار توسعه روی این مدل هنوز کامل نشده است. ما ع،‌های جاسوسی جدیدی با مدل سایز متوسط ​​در تست فرم سدان با پوشش استتاری جلو و عقب داریم. در حالی که تقریباً همه چیز همانطور که انتظار می رود به نظر می رسد، چیزی است که برای اولین بار می تو،م ببینیم.

اگر نگاه دقیق تری به نمای جلوی نمونه اولیه بیندازید، یک نوار نور LED بین چراغ های جلو مشاهده خواهید کرد. بدیهی است که این شکل و اندازه نهایی آن نیست زیرا احتمالاً بخش هایی از نوار نورپردازی را می پوشاند. ما نمی د،م که آیا نوار به چراغ های جلو متصل است یا خیر، اما فرض می کنیم که طرح شبیه به EQC خواهد بود که در آن نوار روشنایی فقط به عرض جلوپنجره می رسد.

همه چیزهای دیگر در این خودروهای آزمایشی مشابه مشاهده های قبلی این مدل به نظر می رسد. نمای عقب به شدت پنهان شده است، اگرچه می د،م که احتمالاً تأثیرات طراحی را از ک، S به ارث خواهد برد. تغییرات بزرگی در داخل کابین انتظار می رود که E-Cl، جدید راه حل هایی را از EQE به عاریت گرفته است، از جمله صفحه نمایش بزرگ در کنسول مرکزی. منابع می گویند صفحه نمایش 11.9 اینچی از ک، C در ک، E جدید استاندارد خواهد بود، در حالی که صفحه نمایش 12.9 اینچی OLED این برند که در ک، S دیده می شود به ،وان یک آپشن در دسترس خواهد بود.

در بخش موتور، انتظار می‌رود که مرسدس بنز روی برقی‌سازی شرط‌بندی کند. انتظار می‌رود فناوری هیب، ملایم در سراسر این محدوده استاندارد باشد و چندین نوع هیب، و پلاگین هیب، به تدریج به این مجموعه خواهند پیوست. برقی‌سازی بخشی از برنامه‌های مرسدس AMG برای این مدل نیز است، به این م،ی که نسخه‌های پرفورمنس با دوشاخه نیز وجود خواهد داشت. ما نمی د،م که آیا یک مدل با موتور V8 وجود خواهد داشت یا خیر، اما معتقدیم E 63 AMG می تواند V8 الکتریکی S 63 را قرض بگیرد.

ع، جاسوسی جدید مرسدس بنز ک، E 2024

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.