مرسدس EQ و SK Gaming پروژه آواروسا را ​​راه اندازی کردند.

<،ndhub-paragraph-headline headline-tag="h1">

مرسدس EQ و SK Gaming پروژه آواروسا را ​​راه اندازی ،د.

مرسدس بنز از سال 2019 شریک سازمان Esports SK Gaming بوده است و پروژه های مش، متعددی تاکنون با موفقیت اجرا شده است. مرسدس EQ و SK Gaming می‌خواهند این موضوع را با پروژه آواروسا دنبال کنند و به فرصت‌های برابر بیشتر در ورزش‌های ورزشی کمک کنند. پروژه آواروسا شامل یک فرآیند جستجو و ارتقاء بعدی تیم League of Legends متشکل از گیمرهای زن و غیر باینری است. هدف این است که گیمرها بتوانند یک حرفه حرفه ای را دنبال کنند و به آنها محیطی امن با بهترین فرصت های آموزشی در طول مسیر خود ارائه دهند.

شرایط لازم برای عضویت در تیم حداقل 16 سال (رضایت والدین ارائه شده) و سطح عملکردی است که توسط یک معیار درون بازی – سیستم رتبه بندی تعریف شده است. از گیمرهای دارای رتبه Platinum II به بالا استقبال می شود. اقامت باید در اروپا باشد، ترجیحا در آلمان، اتریش یا سوئیس. علاوه بر این، متقاضی باید مایل به سفر و شرکت در فعالیت های آفلاین مانند بوت کمپ یا کارگاه باشد.


منبع: https://www.mercedes-benz.com/en/art-and-culture/zeitgeist/esports/mercedes-eq-and-sk-gaming-launch-project-avarosa/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.