مرسدس EQE در تست موس بهتر از EQS عمل می کند


خودروهای الکتریکی عموماً در آزمایشات ،ن ها عملکرد خوبی دارند. نه تنها به دلیل مرکز ثقل پایین آنها، بلکه به دلیل تعداد زیاد وسایل کمکی رانندگی که عموماً دارند. باز هم، این همیشه در مورد همکاران ما از km77.com صدق نمی کند، که به طور معمول وسایل نقلیه را برای انجام مانور ایمنی وحشتناک آزمایش می کنند.

در این ویدئو، موضوع آزمایش ،ن مرسدس EQE بود که سدان الکتریکی کوچکتر در محدوده EQ این خودروساز است. این مانند نسخه کوچکتر EQS است، بنابراین آزمایش کنندگان انتظار عملکرد مشابهی را از EQE در تست ،ن داشتند.

مرسدس بنز EQE 350 2023 ،مت جلویی خارجی

45 ع، ها

مرسدس EQE در تست ،ن عملکرد خوبی داشت، حتی بهتر از EQS. به گفته تستر، ESC آن بسیار محتاطانه عمل کرده و سرعت رو به جلوی خودرو را به میزان قابل توجهی کاهش نداده است. EV بین م،وط ها به شکلی مثال زدنی، بسیار خنثی و با حرکات بدن محدود و دقیق حرکت می کرد. این خودرو نشان داد که لمس فوری‌تر و واضح‌تری دارد و در مقایسه با EQS مانور دادن را آسان‌تر می‌کند.

سریع ترین سرعتی که EQE می توانست برای فرار ایمن از م،وط ها به دست آورد، 45.9 مایل در ساعت (74 کیلومتر در ساعت) بود. EQS برای انجام یک مانور تمیز باید کمی سرعت خود را کاهش دهد و سرعت آن 72 کیلومتر در ساعت است. شایان ذکر است، معیار تست 47.8 مایل در ساعت (77 کیلومتر در ساعت) است. EQE فقط کمی برای رسیدن به عدد جادویی مذکور فاصله داشت.

همانطور که گفته شد، خودروهای برقی ا،راً در تست ،ن ها عملکرد خوبی دارند. حتی پلاگین های هیبرید نتایج مثال زدنی را هنگام انجام مانور ایمنی فراری ثبت می کنند. هر دو کیا EV6 و هیوندای Ioniq 5 مسیر مشابهی را با رنگ‌های درخشان پشت سر گذاشتند، در حالی که سایرین مانند BMW i4 و فورد موستانگ Mach-E نتوانستند با موفقیت به سرعت معیار دست یابند.

در ابتدای ویدیوی بالا، مرسدس EQE در تست اسلالوم نیز با تغییرات نسبتاً چا، ساپورت، رول بدنه کوچک و کمک های الکترونیکی کالیبره شده که به طور ناگه، مداخله ن،د، عملکرد خوبی داشت.


منبع: https://www.motor1.com/news/653490/mercedes-eqe-moose-test-result/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.