مرسدس GLC کوپه 2023 بر اساس عکس های جاسوسی جدید ارائه شده است

حتی مدل‌های پرطرفدار AMG GLC 63 – هر دو در فرم استاندارد کوپه – دارای موتور 2.0 لیتری خواهند بود. ما معتقدیم که پیشرانه با C63 جدید مش، خواهد بود، به این م،ی که یک واحد چهار سیلندر با یک توربو کمک الکتریکی و یک موتور الکتریکی نصب شده در عقب، حدا،ر توان 671 ، بخار (500 کیلووات) و 752 پوند فوت (1020) را تولید خواهد کرد. نیوتن متر) گشتاور. برخلاف ک، C جدید، GLC و GLC کوپه هر دو یک موتور شش سیلندر دریافت خواهند کرد – یک دیزل جدید برای مدل 400d، اگرچه در ایالات متحده در دسترس نخواهد بود.

ما انتظار داشتیم GLC کوپه جدید قبل از پایان سال وارد بازار شود، اما تاکنون هیچ نشانه‌ای از عرضه قریب‌الوقوع آن دیده نشده است. با این حال، ما معتقدیم که معرفی کامل و رسمی کوپه-SUV از اشتوتگارت دور از دسترس نیست.


منبع: https://www.motor1.com/news/619322/2023-mercedes-glc-rendered-a،n/

در ژوئن امسال، تنها چند روز پس از معرفی رسمی مرسدس بنز GLC جدید، دوستان و همکاران ما از Kolesa.ru یک رندر اولیه که ظاهری بالقوه برای نسخه کوپه آن مدل را نشان می دهد. اکنون، پس از آزمایش‌های جاسوسی شده تعدادی از نمونه‌های اولیه GLC کوپه در جاده‌های عمومی، رندرهای این نشریه نسخه به‌روز شده‌ای از نقاشی دیجیتالی خود را ارائه می‌کنند که خودرو را با طراحی بسیار نزدیک به طرح تولید واقعی نشان می‌دهد.

آ،ین باری که از GLC کوپه جاسوسی کردیم، عکاسان ما یک خودروی آزمایشی با برند AMG را در حال آزمایش در اطراف نوربرگ رینگ شکار ،د. این رندر نسخه برتر را نشان نمی‌دهد، اما در عوض یک نوع معمولی‌تر را نشان می‌دهد. این را می توان به بهترین شکل در جلو مشاهده کرد، جایی که جلوپنجره الگوی تهاجمی AMG و منافذ بزرگ هوا در سپر را ندارد. در پشت، این تجسم طرحی را بدون نوار LED ارزان قیمت که چراغ‌های عقب را به هم متصل می‌کند، ارائه می‌کند، همانطور که در رندر قبلی دیده شد.

با عرضه GLC جدید، پیش بینی اینکه نسخه کوپه از نظر سخت افزاری چه ویژگی هایی خواهد داشت، واقعاً دشوار نیست. از زمان عرضه، GLC 2022 تنها با موتورهای چهار سیلندر در دسترس بوده است و در بازار ایالات متحده انواع GLC 300 و GLC 300 4Matic به فروش می رسد. هر دو با یک آسیاب 2.0 لیتری عرضه می شوند که 258 ، بخار قدرت (192 کیلووات) و 295 پوند فوت (400 نیوتن متر) گشتاور تولید می کنند. یک سیستم استارت-ژنراتور یکپارچه، 23 ، بخار (17 کیلووات) و 148 پوند فوت (200 نیوتن متر) افزایش گشتاور اضافی را فراهم می کند. صرف نظر از اینکه نسخه FWD یا AWD را انتخاب کنید، همیشه یک اتوماتیک 9 سرعته به صورت استاندارد دریافت می کنید.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.