مزایا و ویژگی های صرافی کوینکس چیست؟ -ایران ارز دیجیتال

در زمان نگارش این مقاله، سه سال از زمان تاسیس صزافی کوینکس میگذرد و یک صرافی به نسبت تازه در بازار کریپتو است که بیشتر از همه توجه ایرانیان را به خود جلب کرده است. اگه صاحب توکنی هستید یا هولدر یک توکن هست و میخواین این ارز با لیست شدن رشد قیمتی داشته باشید میتونید به لیست شدن اون در صرافی کوینکس کمک کنید. برای روشن شدن موضوع به این مثال توجه کنید: شما قصد دارید معامله فروش 16 واحد ارز تزوس به قیمت 3.01 تتر را ثبت کنید.

اگر بر فرض 8 واحد تزوس به قیمت 3.01 تتر، برای فروش ثبت شده باشد، نیمی از معامله شما اجرا می شود. به طور مثال اگر یک سفارش فروش تزوس به مقدار 8 واحد در قیمت 3.01 تتر ثبت شده باشد، این 8 تزوس خریداری و بقیه سفارش شما لغو می شود. علاوه بر این، طرفداران میتوانند بلیطهای ممتاز ارتقایافته را خریداری کنند که میتواند حقوق انحصاری مانند تعامل با هنرمند، ضبط رویداد برای اشتراکگذاری در رسانههای اجتماعی یا فرصت عکسبرداری را ارائه دهد. فرض کنید شما 16 واحد تزوس به ارزش 4 تتر خریداری کرده اید؛ به این امید که با رسیدن قیمت به 5 تتر، کسب سود کنید. به طور مثال 16 واحد تزوس در قیمت 3.01 تتر، یا در یک تراکنش خریداری می شود و یا اگر این حجم ثبت نشده باشد، معامله لغو می شود.

در مثال بالا، موجودی تتر برای خریداری تزوس کافی نیست.

صرافی هر تعداد تراکنش که لازم باشد انجام می دهد تا 16 واحد ارز تزوس، بصورت تمام و کمال در قیمت تعیین شده خریداری شود. اعتبار سایت: چقدر تراکنش ها در آن سایت بالاست؟ در مثال بالا، موجودی تتر برای خریداری تزوس کافی نیست. برای فروش تزوس. قیمت 3.0136 تتر را انتخاب کردیم. پس از ورود به وب سایت صرافی کوینکس، یا ورود به اپلیکیشن کوینکس در گوشه بالا و سمت چپ گزینه مبادله یا Exchange را کلیک کنید. این صرافی هماکنون از چندین زبان پشتیبانی کرده و از بالای 100 کشور کاربر دارد.

کوینکس در حال حاضر اجازه سپرده گذاری به ارزهای فیات را نمیدهد، بنابراین برای شروع معامله باید ارزهای دیجیتال را از پلتفرم دیگری وارد کنید و نمیتوانید از کارتهای اعتباری ویزا و مستر کارت معرفی صرافی کوینکس استفاده کنید. در ادامه به آموزش صرافی کوینکس و نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال در آن میپردازیم. کارمزد برداشت همانطور که بین کردیم به شبکه ارز دیجیتال مورد نظر شما تعلق گرفته و ربطی به صرافی ندارد. مقدار خرید (فروش): حجم مورد نظر را نشان می دهد. وقتی شما سفارشی را ثبت می کنید، ماشین انطباق صرافی شروع به جستجو برای انطباق قیمت مورد نظر شما با سفارش های موجود در بازار می کند. فوری یا لغو: با انتخاب این گزینه، صرافی اولین مورد منطبق با سفارش شما را اجرا می کند و حجم باقیمانده لغو می شود. همه اجرا می شود یا لغو می شود: یا حجم تعیین شده از سوی شما به صورت کامل در یک تراکنش معامله می شود و یا معامله شما لغو می شود.

به طور مثال برای ارز تزوس حداقل مقدار 0.5 واحد است. حداقل بخرید (بفروشید): اگر حجم سفارش شما کمتر از حداقل حجم مجاز باشد، این گزینه به صورت قرمز نشان داده می شود. شما تعیین می کنید با رسیدن قیمت به سطح 3.5 تتر، سفارش فروش شما با قیمت 3.2 تتر وارد بازار شود. توکن اختصاصی این صرافی با نماد CET نمایش داده میشود. زیرا معمولاً کارمزد در این صرافی ها به صورتی درصدی از حجم معامله است و اگر حجم معاملات شما افزایش یابد، ناگهان مشاهده میکنید که رقم بسیار سنگینی را به عنوان کارمزد پرداخت کردهاید. به عنوان مثال اگر Amount را برابر 1 بیت کوین و قیمت را برابر 48,000 وارد کنیم و اهرم هم برابر 3 باشد، در این صورت به صورت حدودی باید 16,000 تتر از دارایی خود را وارد این معامله نمایید. به عنوان مثال، اگر کسی تخمین بزند که قیمت بیتکوین ممکن است در هفته آینده کاهش یابد، میتواند بر روی کاهش بیتکوین معامله کند.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.