مزدا مدیرعامل جدید منصوب کرد زیرا خودروساز به دنبال افزایش فروش در ایالات متحده است

مزدا در سال 2028 وارد فاز سوم این طرح خواهد شد، ی،ی سالی که این شرکت عرضه کامل خودروهای برقی را آغاز خواهد کرد. زیربنای تلاش های مزدا یک معماری مقیاس پذیر جدید است که باید چندین مدل را تقویت کند.

20 ع، ها

این خودروساز اخیراً دو کراس اوور جدید را با هدف تسخیر بازار ایالات متحده عرضه کرده است. CX-50 یک مدل خشن با ظاهری مربعی شکل و تمام روکش های پ،تیکی مورد نیاز برای مق، با حومه شهر است. بالاتر از آن CX-90 جدید است که به ،وان یک پیشنهاد برتر از سوی خودروساز عمل می کند. این خودرو دیفرانسیل عقب با موتور 3.3 لیتری شش سیلندر خطی با قدرت 340 ، بخار در زیر کاپوت است. مزدا محصولات خود را به بازار عرضه کرده است و CX-90 نمونه ای از این تلاش ها است.

Moro همچنین رهبری این شرکت را بر عهده خواهد داشت انتقال به ساخت وسایل نقلیه باطری الکتریکی (BEVs). در حال حاضر، این شرکت هنوز در فاز 1 برنامه مدیریت میان مدت خود است که طبق آن خودروساز از موتورهای احتراق داخلی، هیب، ها، پلاگین ها و BEV ها در خودروها استفاده می کند. این شرکت در سال 2025 به فاز 2 انتقال خواهد یافت و یک سیستم هیب، جدید را در کنار BEV های جدید معرفی می کند.

رئیس و مدیر عامل مزدا آ،ا ماروموتو در ماه ژوئن در صورتی که سهامداران جانشین او را تایید کنند از سمت خود کناره گیری خواهد کرد. این خودروساز روز جمعه اعلام کرد که ماساهیرو مورو را به این سمت منصوب خواهد کرد.

این شرکت مانند سایرین در صنعت با آینده نامعلومی روبرو است، اما وضعیت بازیکن کوچک مزدا آن را به ویژه آسیب پذیر می کند. برخلاف دیگر خودروسازان، متعهد نشده است که تا پایان این دهه تمام الکتریکی شود. این یک انتقال ارزان برای شرکت های خودروسازی نیست.


منبع: https://www.motor1.com/news/657903/mazda-appoints-new-ceo-boost-us-sales/به گفته نیکی آسیا، مورو اولین مدیرعاملی است که در سال های اخیر سابقه ای در زمینه مهندسی و تولید ندارد. با این حال، او با موفقیت عملیات مزدا در ایالات متحده را بازسازی کرد، بازاری که شرکت می خواهد آن را رشد دهد. این شرکت بر ارتقای ش،ه نمایندگی خود برای افزایش تعداد فروش در هر شعبه در کشور تمرکز خواهد کرد که حدود 30 درصد از فروش جه، آن را تشکیل می دهد.

نمای جانبی مزدا CX-90 2024

قبل از اینکه مورو نقش جدید خود را بر عهده بگیرد، سهامداران باید ساختار مدیریتی پیشنهادی جدید را تأیید کنند. وی در حال حاضر به ،وان مدیر و مدیر اجرایی این خودروساز فعالیت می کند. مورو به مدت 40 سال در مزدا بوده و اخیراً عملیات های آمریکای شمالی را رهبری می کند. ماروموتو در سال 2018 مدیرعامل شد و با کناره گیری از سمت خود به ،وان مشاور ارشد تبدیل خواهد شد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.