مزدا CX-70 اواخر امسال در ایالات متحده با پلتفرم CX-90 معرفی می شود

این خودروساز می تواند به هر پیشرانه یک لحن جدید برای کراس اوور کوچکتر بدهد و فاصله بین آن و CX-90 را در خط تولید اضافه کند. همچنین مشخص نیست که CX-70 در مقایسه با پلتفرم خود چگونه به نظر می رسد. بسیاری از جدیدترین مدل های مزدا دارای طرح های مشابه هستند و ما انتظار داریم CX-70 این مسیر را دنبال کند. جف گایتون، رئیس و مدیر عامل مزدا آمریکای شمالی، به اتوبلاگ گفت که CX-7 قدیمی که از سال 2006 تا 2012 تولید می‌شد، نزدیک‌ترین نسبت به CX-70 خواهد بود، اما این مدل نیز طول، است.

20 ع، ها

گایتون به این نشریه گفت که مزدا CX-70 را امسال عرضه خواهد کرد. متأسفانه این خودروساز تاریخ دقیقی را اعلام نکرد. ما همچنین نمی د،م که CX-90 چه زم، به جز اوا، سال جاری به فروش می رسد. مزدا یک خودروساز کوچک در صنعت شلوغ است و استایل یکی از راه های برجسته شدن آن است. اکنون باید این مدل‌های تازه را به طبقات نمایشگاه برساند تا مشتریان ب،ند.

نمای جانبی مزدا CX-90 2024

مزدا احتمالاً از این دو موتور در CX-70 جدید استفاده خواهد کرد، اما اطلاعات کمی در مورد این مدل وجود دارد. زم، که مزدا CX-60 را در استرالیا عرضه کرد، آن را با موتور 3.3 لیتری بنزینی روانه بازار کرد. سخنگوی شرکت گفت CarExpert که آسیاب با مشخصات مختلف در داخل CX-70 وارد ایالات متحده می شود.

CX-90 اولین برخورد آمریکا با موتور 3.3 لیتری شش سیلندر خطی توربوی هیب، ملایم این خودروساز خواهد بود، اما این تنها مورد آن نخواهد بود. پیشرانه ،یبی 340 ، بخار (253 کیلووات) و 369 پوند فوت (500 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند و مزدا بدون توجه به انتخاب موتور، سیستم چهارچرخ محرک را به یک ویژگی استاندارد در سراسر محدوده تبدیل می کند. مزدا همچنین این کراس اوور را با یک سیستم هیب، پلاگین ارائه می دهد که یک موتور 2.5 لیتری چهار سیلندر را با یک باتری 17.8 کیلووات ساعتی و یک موتور الکتریکی جفت می کند تا 323 ، بخار (241 کیلووات) و 369 پوند فوت گشتاور تولید کند.


منبع: https://www.motor1.com/news/649314/mazda-cx-70-debut-this-year/مزدا CX-90 را امروز عرضه کرد، اما این تنها مدل جدیدی نخواهد بود که امسال معرفی می‌کند. مزدا تایید کرد که این خودروساز قصد دارد خط تولید خود را با کراس اوور دیگری گسترش دهد Motor1.com. این CX-70 نامیده می شود و از پلت فرم CX-90 استفاده می کند. همچنین از جدیدترین کراس اوور این شرکت کوچکتر خواهد بود و دو ردیف صندلی ارائه می دهد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.