مزدا MX-5 بازسازی شده با فضای داخلی شیک سالگرد مربیگری را نشان می دهد

مشتریان می توانند از سه رنگ بیرونی (خا،تری سربی، قرمز گی،ی و آبی نیمه شب) و دو رنگ داخلی انتخاب کنند. تصاویر این رودستر اسپرت را با سقف پارچه‌ای تاشو دستی و سقف سخت برقی نشان می‌دهند. هورتان قصد دارد خودروهای سواری MX-5 را که به شدت سفارشی شده اند را با انتخاب بین دنده شش سرعته دستی و اتوماتیک با همان تعداد دنده به فروش برساند.

مربی اسپ،ایی هورتان از سال 1992 به بازسازی خودروها پرداخته است و اکنون 30 سالگی خود را جشن می گیرد.هفتم سالگرد با مزدا MX-5 فانتزی. Grand Albaycín مبتنی بر Miata ND از سال گذشته در هر دو طعم نرم و RF وجود داشته است، اما این نسخه ویژه جدید انحصاری را ارائه می دهد. تنها شش مورد ساخته خواهد شد که همگی با طرح‌های یکپارچه‌سازی با سرنخ‌های خودروهای اسپورت دهه‌های 1950 و 1960 ساخته می‌شوند.

36 ع، ها

در حالی که نمای بیرونی نشان دهنده یک سلیقه اکتسابی است، بدون شک کابین بسیار لو، تر از آنچه در ND استاندارد می بینید است. این ما را به این فکر می‌کند که آیا برند پریمیوم آماتی مزدا تا به حال قصد داشته است که میاتای محبوب را یک نسخه پیشرفته ارائه دهد یا خیر.

نسخه ویژه Hurtan Grand Albaycin 2023

بدون دیدن فضای داخلی، به سختی متوجه خواهید شد که در واقع MX-5 زیر پوست است. به نظر می رسد یک رودستر بریت،ایی دهه 1960 است، که آنقدرها که ممکن است به نظر می رسد وحشیانه نیست، زیرا Miata NA اصلی با استفاده از رودسترهای بریت،ایی پس از جنگ جه، دوم ساخته شده است. با توجه به اینکه Grand Albaycín موتورهای 1.5 و 2.0 لیتری تنفس طبیعی را به ترتیب با قدرت 132 و 184 ، بخار حفظ می کند، می گوییم که نوک اگزوزهای چهارگانه بسیار زیاد است.

هورتان نه تنها Miatas را اصلاح می کند، زیرا آنها همچنین دارای نویسنده هستند، به ،وان یک کروزر PT دوباره پوسته شده کرایس،، همراه با Route 44، یک فیات دوکاتو / Ram ProMaster حبابدار با ظاهری یکپارچهسازی با سیستمعامل. این سازنده کاوشگر مستقر در گرانادا همچنین Vintage، یک جیپ ر،ر با تغییراتی الهام گرفته از دهه 1930 را می فروشد.


منبع: https://www.motor1.com/news/623395/hurtan-grand-albaycin-miata-2023/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.