26 ع، ها
MX-5 در سنین بالا می رود زیرا چهارمین نسل از رودستر نمادین مزدا در سپتامبر 2014 رونمایی شد و در مارس 2015 وارد تولید شد. در ایالات متحده با حداقل تغییرات. رنگ جدید برای 2023MY یک رنگ بیرونی شن و ماسه زیر، است، رنگی اختیاری که قبلاً در نسخه های ژاپنی و اروپایی میاتا دیده بودیم.
هیچ تغییری در زیر کاپوت وجود ندارد، جایی که MX-5 موتور 2.0 لیتری بنزینی تنفس طبیعی را حفظ کرده است. این آسیاب چهار دیگ به تولید 181 ، بخار قدرت در 7000 دور در دقیقه و 151 پوند فوت گشتاور در 4000 دور در دقیقه، پس از معرفی ND2 برای مدل 2019MY ادامه می دهد. بسته به سطح تریم، موتور NA به یک موتور شش سرعته دستی یا اتوماتیک با همان تعداد دنده متصل می شود.
گرانترین این دسته، کلاب دستی با پکیج Brembo BBS Recaro است، با قیمت 36050 دلار برای سقف نرم و 38550 دلار برای RF. اگر در آ،کا زندگی می کنید، مقصد و جابجایی 1275 دلار یا 1320 دلار اضافی است. این بدان م،است که شما برای MX-5 Miata Club RF با بسته Brembo BBS Recaro کمتر از 40000 دلار هزینه خواهید کرد.
در بازارهای دیگر، مزدا به فروش کابریو محبوب خود با یک واحد 1.5 لیتری ادامه می دهد که در ابتدا قرار بود تنها موتور موجود برای میاتا باشد. بعداً در مرحله توسعه، این شرکت متوجه شد که آمریکاییها این خودرو را با چنین پیشرانه کوچکی نمی،ند و پیش از ارتقای آن چند سال بعد، واحد 2.0 لیتری را نصب کرد.
ما میتو،م با آ،ین سال میاتا نسل ND سروکار داشته باشیم، زیرا ع،های جاسوسی از یک قاطر آزمایشی توسط پاپاراتزیهای خودرو ضبط شده است. مزدا متعهد شده است که فرمول RWD را با یک موتور احتراقی حفظ کند، اما انتظار دارد دوز الکتریکی برای راضی نگه داشتن رگولاتورها. یک سیستم هیب، ملایم می تواند برنامه ریزی شود، و امیدواریم که جریمه سنگین وزنی به همراه نداشته باشد.