مسابقه درگ کیا EV6 GT در مقابل آونتادور SVJ با نتیجه ای شگفت انگیز به پایان رسید

شایان ذکر است، کیا به طور قابل توجهی سنگین تر از لامبو بود، اما این موضوع در خارج از خط اهمیتی نداشت. در این ویدئو، EV6 GT در حال پرتاب خوبی در برابر آونتادور SVJ دیده می‌شود. با این حال، این ابرخودرو همچنان EV را ش،ت داد، که مستحق دور دیگری بود.

برای دور دوم مسابقه درگ، مت واتسون با یک «کیا» با ظاهری متفاوت بازگشت. این در واقع یک آئودی RS E-Tron GT بود که سعی کرد آونتادور SVJ را ش،ت دهد اما به شیوه ای شایسته ش،ت خورد.

یک دهه پیش، در گفتگو در مورد خودروهای سریع، به کیا مستقیماً از نمایشگاه اشاره نمی شد. اما با طی شدن مسیر برقی‌سازی، زمانه تغییر کرده است و اکنون در دوره‌ای هستیم که کیا از نظر سرعت خط مستقیم از لامبورگینی فاصله زیادی ندارد.

نیروبخش EV6 GT مجموعه ای از دو موتور الکتریکی است که حدا،ر 577 ، بخار (430 کیلووات) قدرت و 546 پوند فوت (740 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند. در مقایسه، Aventador Super Veloce Jota پونی های بیشتری را از موتور V12 تنفس طبیعی با قدرت 759 ، بخار (566 کیلووات) تولید می کند، اما با قدرت کشش در 531 پوند فوت (720 نیوتن متر) اندکی کاهش می یابد. هر دو در هر چهار گوشه رانده می شوند.

بررسی اولین درایو خارجی کیا EV6 2022 65 ع، ها

که در کارواوآ،ین ویدیو، کیا EV6 GT که اخیراً راه اندازی شده است با یک لامبورگینی آونتادور SVJ برای یک مسابقه مستقیم رقابت می کند. در حالی که ممکن است ایده یک کراس اوور برقی فروتن و کیا را که در مقابل قدرت V12 قرار می‌گیرد، مس،ه کنید، اگر بد،د این خودروی کره‌ای در واقع گشتاور بیشتری نسبت به ابرخودروی ایتالیایی دارد، شگفت‌زده خواهید شد.

هر چند این بخش تعجب آور نیست. در حالی که آونتادور SVJ مسافت یک چهارم مایل را در 10.9 ث،ه در این ویدئو به پایان رساند، RS E-Tron GT با 11.2 ث،ه عقب بود. با این حال، کیا EV6 GT نیز با 11.9 ث،ه فاصله زیادی نداشت.


منبع: https://www.motor1.com/news/624899/kia-ev6-aventador-svj-drag-race/

بنابراین بله، ما اکنون در زم، زندگی می کنیم که کیا تنها یک ث،ه کامل از لامبورگینی کندتر است. نظرات خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.