مسافرانی که پس از تصادف کامیون NSFW در اوکلاهاما با بچه ها صحبت می کنند



کامیون‌های نیمه‌کامیونی انواع کالاها را در سراسر کشور حمل می‌کنند و جای تعجب نیست که این دکل‌های بزرگ گاهی اوقات در جاده‌ها ،اب می‌شوند. چیزی که گاهی اوقات ابروهای ما را بالا می‌برد، دیدن آنچه که این باربرهای سنگین به بزرگراه می‌ریزند است. مثال عالی از تصادف اخیر در Interstate 40 در اوکلاهاما سیتی است. برای ظرافت هر چه بیشتر، جعبه هایی از ماساژورهای شخصی و روان کننده های صمیمی ریخته شد تا مانع ،وجی شود.

قبل از اینکه از خندیدن در این موقعیت احساس ناراحتی کنید، باید بد،د که هیچ آسیبی در این تصادف وجود ندارد. تنها آسیب به نیمه، دو کامیون جعبه‌دار مجاور، و وسایل شخصی که در جاده‌ها ریخته شده است.

ویدیوی بالا بخش مربوط به سقوط از را نشان می دهد خبر 9 در اوکلاهاما سیتی گزارشگر در هلیکوپتر به خاطر نحوه رساندن خبر سقوط به مجری سزاوار اعتبار است. او به حقایق پایبند است. وقتی طرف مقابل می پرسد در جاده چه خبر است، قبل از زوم ، در بین ایالتی، برای مدت کوتاهی سکوت می کند. آن مرد به بینندگان اجازه می دهد تصمیم خود را بگیرند و می گوید که نمی داند آنجا چه خبر است.

مطابق با KFOR News 4، تلاش پا،ازی اکنون کامل شده است. با قضاوت بر اساس ویدئو، بیشتر ،اب بازی های بزرگسالان در جعبه های جداگانه خود باقی مانده و برخی از ظروف نگهدارنده آنها همچنان بسته بودند.

از آنجایی که آنها در بطری های پ،تیکی بودند، مقدار زیادی از روان کننده به جاده نشت نمی کرد. این برای بهترین است زیرا شستن آن چیزها با طراحی آسان نیست.

اخیراً ریخته شدن شیشه های حاوی سس آلفردو در ممفیس، تنسی، نشان داد که ریختن آن در ایالت بین ایالتی چقدر می تواند بد باشد. در آن صورت، مقامات تمام خطوط را در یک جهت بسته و چندین مسیر را به سمت دیگر می‌روند. تصور کنید که چقدر بدتر از این بود که از جاده با روغن به جای سس ماکارونی پاک کنید.

از نظر ناخالصی، این نشت در رتبه نسبتاً پایینی قرار دارد. در حالی که دیدن وسایل کمک ،شویی و روان کننده در جاده ها خنده دار است. از طرف دیگر، موردی در آوریل 2019 وجود داشت که در آن یک نیمه آتش گرفت و 15 تن شام تلویزیونی یخ زده در ،رامنتو، کالیفرنیا ریخته شد که منجر به یک آشفتگی بد شد.


منبع: https://www.motor1.com/news/610866/semi-truck-crash-okla،ma/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.