مشاهده کنید 1979 Chevy Camaro Barn.

پس از تحت الشعاع قرار گرفتن نسل اول و سوم کامارو، دیدن مدل‌های نسل دوم بسیار خوب است. این خودروها که از سال 1970 تا 1981 ساخته شدند، توسط بیل میچل در اوج قدرت طراحی شدند و در برابر قو،ن ایمنی و آلایندگی دائماً در حال تغییر آن دوران مقاومت ،د. اما در حالی که آنها فاقد ، بخار کاماروهای دوره های دیگر هستند، هنوز هم بسیار سرگرم کننده هستند.

یکی از مواردی که نشان می دهد کامارو در چه وضعیت خوبی قرار دارد، مایع خنک کننده است. نه تنها رادیاتور هنوز پر است، بلکه مایع خنک کننده سبز است و تازه به نظر می رسد. گام بعدی تخلیه ماشین از م،ن سوخت کمکی است. پس از چند بار تلاش، موتور روشن می ماند و در حالت آرام آرام قرار می گیرد.

به زودی کامارو با قدرت خود حرکت می کند و برای یک رانندگی کوتاه آماده است. راه درازی تا اینکه دوباره کاملاً قابل حمل باشد فاصله دارد، اما هنوز هم برای برخی بدعت ها آماده است. چند دونات در حیاط و به دنبال آن یک رانندگی کوتاه و فرسودگی دودآلود نشان می دهد که ماشین زندگی زیادی دارد.

Chevy Camaro 1979 یکی از بسیاری از کشفیات بسیار جالبی است که اخیراً دیده‌ایم، از جمله این خودروی Ford Mustang Pace 1979 و این Oldsmobile 442 1977. مانند آن خودروها، این کامارو نیز کاندیدای عالی برای بازسازی است. یا آن را به حال خود رها کنید، آن را تمیز کنید و چند ،تیک را کباب کنید.


منبع: https://www.motor1.com/news/657956/1979-chevy-camaro-barn-find-burnout/

به نظر می رسد کامارو که به تی تاپ مجهز شده، در وضعیت نسبتا خوبی قرار دارد. این خودرو موتور اصلی 305 اینچ مکعبی V8 بلوک کوچک خود را حفظ کرده و به نظر تغییر نیافته است. اولین قدم این است که وسیله نقلیه را روشن کنید. پس از نصب باتری تازه، چراغ ها روشن می شوند و شمع ها نشانه های حیات را نشان می دهند. طولی نکشید که کامارو برای اولین بار در یک دهه اخیر روشن می شود.

این شورولت کامارو مدل 1979 که در کانال یوتیوب دیلن مک کول به نمایش درآمد، یک انبار واقعی است. بیش از 10 سال در یک سوله ف،ی نشسته بود، ماشین پوشیده از خاک بود، رد حیوانات، و چه ،ی می داند چه چیز دیگری. مک کول بدون ترس، ماشین را از مخفیگاهش بیرون می کشد و آن را روی تری، خود می گذارد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.