مصاحبه با سارا شکیل

ایسلند در صدر فهرست سفرهای من قرار دارد: من عاشق هوای سرد، باد، یخ، برف و همه چیز هستم. از آنجایی که خودم را فردی درونگرا می دانم، دوست دارم از مکان هایی دیدن کنم که نسبتاً منزوی هستند و خیلی شلوغ نیستند. یکی دیگر از سفرهای ضروری برای من آلمان است. به نظر می رسد همه چیزهای خوب – ماشین، فناوری، مهندسی – از آلمان می آیند. همچنین بسیاری از متفکران و فیلسوفان مشهوری که من آنها را تحسین می کنم آلم، هستند. واقعیت جالب: در شهر هایدلبرگ، جاده ای به نام فیلسوف پا،ت، علامه اقبال وجود دارد – بنابراین من دوست دارم روزی در اطراف اقبال-اوفر قدم بزنم. به علاوه، من هیجان زده هستم که بالا،ه از استودیو Odeonsplatz در مونیخ بازدید می کنم. آ،ین اما نه کم‌اهمیت‌ترین، من می‌خواهم فرانسه را کاوش کنم: برای مکان‌هایی با تاریخ طول، که در آن هر ساختمان داست، جالب از گذشته را روایت می‌کند، چیزی دارم – و البته برای غذا می‌آیم.


منبع: https://www.mercedes-benz.com/en/art-and-culture/events-and-exhibitions/studio-odeonsplatz/interview-sara-shakeel/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.