معرفی گوشی شیائومی ردمی K50 اولترا بررسی مشخصات + مزایا و معایب بلاگ دیوار

به تازگی جزئیاتی از رزولوشن صفحه نمایش، دوربین و سخت افزار داخلی این گوشی قیمت گوشی k50 فاش شده است. در بخش طراحی گوشی ردمی k50 گیمینگ ما شاهد استفاده از طراحی جدید هستیم. در قسمت پنل پشتی از سه دوربین در باکس مستطیلی شکل بسیار زیبا استفاده شده است.

  • به علاوه، سیستم خنک کننده مایع VC کمک حال خوبی برای این ترکیب سخت‌افزاری است.
  • این باتری به لطف تراشه داخلی Surge P1، امکان شارژ سریع 120 وات را دارد.
  • در حال حاضر طراحی و برخی از مشخصات کلیدی ردمی کی ۵۰ اولترا به بیرون درز کرده است.
  • متأسفانه از پوشش گوریلاگلس برای قاب پشتی استفاده نمی‌شود و بهترست حتماً از کاور استفاده کنید، زیرا ممکنست در اثر ضربه‌ی شدید، آسیب‌های جبران ناپذیری به گوشی شما وارد شود.
  • کلیه اجناس ارائه شده در این فروشگاه، کالای اصل بوده و به همراه تضمین اصالت کالا و ۷ روز مهلت تست و تعویض کالا در صورت وجود هر گونه ایراد فنی، عرضه می‌شود.
  • ظرفیت باتری Redmi K50 Gaming نسبت به نسل قبلیش کاهش پیدا کرده، ولی از اون طرف شیائومی تو بخش شارژ شدن حسابی جبران کرده و این گوشی از فست شارژ 120 واتی پشتیبانی میکنه.
هر دو گوشی تو بخش های مختلف تقریبا عملکرد و رقابت پایاپایی دارن ولی گوشی Poco F4 GT عملکرد پردازشی کمی بهتری داره. در کمال تعجب، شیائومی تو بخش طراحی خیلی اتفاق جدیدی رو رقم نزده و ردمی کی 50 گیمینگ ادیشن از نظر طراحی خیلی به نسل قبلیش یعنی Redmi K40 Gaming شباهت داره. علاوه بر کیفیت نمایش، برای گیمرها معیاری به نام رفرش ریت اهمیت ویژه دارد.

گوشی Redmi K50 Ultra دارای چه ظرفیت حافظه‌ای است؟

محصول موردبحث یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین گوشی‌های گیمینگ بازار محسوب می‌شود. شیائومی Redmi K50 Gaming از یک باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تغذیه می‌کند. سنسور اصلی مدتی است که در بازار وجود دارد و احتمالا در گوشی Redmi K50 Gaming Edition عملکرد خوبی دارد. این موارد شامل WiFi 6E، بلوتوث 5.2 (LDAC + LHDC) و تعیین مکان با استفاده از GPS دوگانه، سه‌گانه Beidou، Dual Galileo، dual QZSS و Glonass می‌شود. حتی اگر نسخه پایین با حافظه 8/128 گیگابایت استفاده می کنید هیچ خللی در کار شما پیش نمی آید.در ضمن از MIUI 13 مبتنی بر اندروید 12 برای نرم افزار آن استفاده شده است.

ظرفیت باتری و شارژ سریع باعث شده تا این گوشی علاوه‌بر سرعت بالای شارژ بتواند برای بیش از یک روز کامل شارژ داشته باشد. این گوشی از کارت حافظه پشتیبانی نمی‌کند، بنابراین باید بر اساس نیاز خود میزان حافظه داخلی گوشی را تعیین کنید. البته با توجه به انواع حافظه داخلی بالایی که ارائه شده دیگر نیازی به اسلات حافظه کارت نخواهید داشت.

گوشی ردمی k50 پرو Xiaomi Redmi k50 pro

معرفی گوشی شیائومی ردمی K50 اولترا بررسی مشخصات + مزایا و معایب بلاگ دیوار اگر به دنبال خرید گوشی موبایل شیائومی ردمی کی 50هستید برای یافتن فروشندگان و مشاهده قیمت آن در بازار به بخش فروشندگان و قیمت گوشی موبایل شیائومی ردمی کی 50مراجعه نمائید. شیائومی کا ۵۰ گیمینگ احتمالا چند ماه دیگر معرفی خواهد شد و در آن زمان بطور دقیق‌تر می‌توانیم به بررسی ردمی کی 50 بپردازیم. با توجه به مشخصات و قیمت این گوشی در چین، بنظر می‌رسد گوشی مخصوص بازی K50 یکی از ارزان‌ترین گوشی‌هایی خواهد بود که با پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 روانه بازار خواهند شد. گوشی ردمی کی ۵۰ اولترا از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند بنابراین در مدت زمانی کمتر از ۱۹ دقیقه می‌توانید این گوشی را از ۱% شارژ به ۱۰۰% شارژ برسانید. این زمان در مقایسه با گوشی‌های پرچمدار سامسونگ عدد قابل توجهی است. دوربین سلفی گوشی ردمی K50 اولترا فیلم‌هایی با کیفیت ۱۰۸۰p و با سرعت ۳۰ و ۶۰ فریم در ثانیه و کیفیت ۷۲۰p با سرعت ۱۲۰ فریم در ثانیه می‌گیرد.

یکی از ویژگی‌های کلیدی این تراشه، پشتیبانی از رم LDDR5 و استاندارد UFS 3.1 می‌باشد. اگر روی قدرت پردازشی تاکید دارید و بین دو پردازنده Snapdragon 888 از کوالکام و Dimensity 8100 از مدیاتک مردد هستید، Dimensity 8100 پیشنهاد ما به شما است. این پردازنده علیرغم قیمت مناسبی که دارد، دارای قدرت پردازشی خوبی بوده و در گذشته، در گوشی‌های شیائومی Poco F3 یا شیائومی Poco X3 Pro حسابی سر و صدا به راه انداخته است. سرعت شارژ و ظرفیت باتری گوشی Redmi K50 Ultra چقدر است؟ ظرفیت باتری این گوشی ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت بوده و سرعت شارژ آن ۱۲۰ وات است. گوشی Redmi K50 Ultra دارای چه ظرفیت حافظه‌ای است؟ این گوشی با ظرفیت حافظه ۱۲۸ گیگابایت با ۸ گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت با ۸ و ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت با ۱۲ گیگابایت رم عرضه می‌شود. نسل‌های جدید گوشی‌های هوشمند اندرویدی همگی از تراشه‌های قدرتمندی مانند اسنپدراگون استفاده می‌کنند.

طراحی ردمی کی ۵۰ اولترا شباهت زیادی به سری شیائومی ۱۲ دارد

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.