مفهوم دوج هورنت GT GLH ادای احترام دهه 1980 با قطعات ارتقا یافته است

کانسپت دوج هورنت GT GLH کانسپت دوج هورنت GT GLH

کانسپت دوج هورنت GT GLH
به روز رس، ها شامل تعلیق پایین تر است که هورنت را یک اینچ پایین می آورد و حالتی متمرکز بر خیابان به آن می بخشد. یک سیستم اگزوز دوگانه “غیر محدود کننده” با سرهای کرومی مشکی، لذت شنیداری را برای موتور 2 لیتری توربوشارژ هورنت GT به ارمغان می آورد. این خودرو روی چرخ‌های 20 اینچی رنگ‌شده انحصاری Direct Connection سوار می‌شود و از گرافیک GLH ویژه با تزئینات زیرین سیاه‌رنگ برای ظاهری تاریک و ک،یک GLH بهره می‌برد. آیتم های اضافی مانند آهنگ های ECU در کیت های مرحله از Direct Connection در دسترس هستند.

در سال 1984، کارول شلبی در حال تیونینگ فورد موستانگ نبود. او عمیقاً وارد صحنه اجرا در دوج شده بود و به طیف وسیعی از وسایل نقلیه جان می بخشد. مسلما شناخته‌شده‌ترین – یا شاید تکان‌دهنده‌ترین محصول شلبی در آن دوران، Omni GLH بود، جایی که GLH به م،ای واقعی کلمه مخفف آن بود. مثل جهنم می رود. این یک هاچ ، من، و داغ بود که طی دهه ها طرفدار، را به خود جلب کرد و اکنون دوج با کانسپت هورنت GT GLH به این میراث احترام می گذارد.

26 ع، ها

بدیهی است که این مفهوم مستقیماً از کراس اوور کامپکت جدید دوج هورنت 2023 نشأت می‌گیرد. دوج در این بخش نیز هیچ ضربه‌ای نمی‌زند، و با تاریکی‌هایی در مورد قدرت و سرعت، جایی که معمولاً در مورد عملی بودن و قیمت آن می‌شنوید، نوسان می‌کند. کانسپت GT GLH با نشان دادن کارهایی که ،یداران هورنت دوستدار سرعت می توانند با قطعات ارتقا یافته که از طریق اتصال مستقیم Dodge تهیه می شوند، انجام دهند، یک قدم فراتر می رود.

دوج هورنت GT جدید در اوا، سال 2022 به نمایشگاه‌های فروش خواهد رسید.


منبع: https://www.motor1.com/news/604759/dodge-،rnet-gt-glh-concept/

کانسپت هورنت GT GLH قطعات موجود پس از ،ید را به نمایش می گذارد، اما آیا دوج می تواند چنین چیزی را از کارخانه بسازد؟ هیچ نشانه ای از این اتفاق وجود ندارد، و با 265 ، بخار قدرت موجود در هورنت GT استاندارد، به نظر نمی رسد این کراس اوور کوچک کند است. Dodge شتاب صفر تا 60 مایل در ساعت را 6.5 ث،ه لیست می کند و این مدل سطح ابتدایی است. بالا رفتن از R/T PHEV باعث اضافه شدن سیستم چهار چرخ محرک و ،وجی ،یبی بیش از 285 ، بخار می شود که با سرعت 60 مایل در ساعت 6.1 ث،ه به اوج می رسد. علاوه بر این، هورنت R/T PHEV می تواند بیش از 30 مایل را تنها با نیروی الکتریکی پوشش دهد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.