مفهوم Ram 1500 Revolution BEV: هر آنچه می دانیم

زم، که فورد F-150 لایتنینگ را به بازار عرضه کرد، این شرکت قیمت پایه آن را زیر 40000 دلار اعلام کرد اما از آن زمان به بعد به نزدیک به 50000 دلار رسیده است. Silverado EV در حال حاضر قیمت پایه حدود 40,000 دلار را تبلیغ می کند، اگرچه در تریم RST از 100,000 دلار بالاتر خواهد رفت. همچنین نورپردازی در حدا،ر تریم به شش رقم می رسد. بعید است که Ram در هنگام معرفی مفهومی به نکات قیمتی اشاره کند، اما سطوح تریم تولید باید مطابق با رقبای خود قیمت گذاری شود.


منبع: https://www.motor1.com/news/625573/ram-1500-revolution-bev-concept/

رام انقلاب

رم تأیید کرده است که کانسپت 1500 Revolution BEV در تاریخ 5 ژانویه 2023 در نمایشگاه Consumer Electronics (CES) در ، وگاس معرفی خواهد شد. این خودرو به ،وان یک مفهوم نزدیک به تولید معرفی شده است، و در حالی که اطلاعات دقیقی در مورد زمان ورود کامیون تولیدی وجود ندارد، Ram در موارد متعددی به سال 2024 اشاره کرده است.

طرح‌های اولیه سال 2021 یک کامیون آینده‌نگر را با ستون C اریب در پشت کابین و چراغ‌های باریکی که بالای یک ،مت پایینی عظیم در جلو نصب شده بود نشان می‌داد. طراحی از آن زمان به بعد تکامل یافته است و چراغ‌های جلو با نوارهای LED در روز احاطه شده‌اند که ظاهری مشابه با رم 1500 کنونی دارند. مارک برجسته رم در وسط یک جلوپنجره جامد روشن می‌شود و اگرچه موتوری برای تغذیه وجود ندارد، جلوی کامیون باید ظاهری حجیم و حجیم داشته باشد.

شما یک Hemi بین گلگیرها یا هیچ موتور احتراق داخلی پیدا نمی کنید. این فضا احتمالاً برای ذخیره سازی استفاده خواهد شد، مگر اینکه Ram چیزی جالب در ذهن داشته باشد. با توجه به ماهیت سودمند کامیون ها، بسیار بعید است که Ram به سادگی آن را مانند مرسدس EQC ببندد.

البته، در زیر کاپوت اشاره ای به پیشرانه است و در آن جلو، جز برقی بودن، چیز زیادی برای ادامه وجود ندارد. چیدمان دو موتوره محتمل است، اگرچه با توجه به تمایل Ram به قدرت، طرح سه موتوره نیز می تواند ارائه شود. برای مقایسه، فورد F-150 لایتنینگ تا 580 ، بخار (433 کیلووات) قدرت دارد و شورولت سیلورادو EV در تریم بالا به 754 ، بخار (562 کیلووات) می رسد. مایک کووال جونیور، مدیرعامل Ram، قبلاً گفته بود که Ram Revolution در زمینه هایی مانند یدک کشی و حمل و نقل از رقبای خود برتری خواهد داشت. به این ترتیب، منطقی است که انتظار ،وجی های برق مشابه با خودروهای برقی فورد و شورت داشته باشیم، اگر نه بیشتر.

در عقب تر، خطوط بدنه به شدت چین خورده، گلگیرها و کناره های تخت را زیبا می کند. این کانسپت دارای دوربین‌های کوچکی برای آینه‌های جانبی خواهد بود و جدیدترین تیزر ستون‌های A مشکی با سقف مشکی و گنبدی مشکی روی کاپوت را نشان می‌دهد. شبیه به شورولت سیلورادو EV، کابین با گیره جلویی کوتاه‌تر جلوتر قرار می‌گیرد. ستون C مایل همچنان وجود دارد، اگرچه زاویه آن به آن تیز نیست.

شایعه شده است که Ram Revolution از معماری STLA Stellantis استفاده می کند. این یک پلت فرم مقیاس پذیر است که می تواند باتری هایی را به اندازه کافی برای برد 500 مایلی در خود جای دهد. ما چیزی نشنیده‌ایم که آیا چنین باتری‌هایی در کامیون عرضه می‌شوند یا خیر، اما می‌د،م که Ram متعهد شده است که آن را با انواع فناوری‌های پیشرفته پر کند.

چه زم، آن را خواهیم دید؟

رندر مفهومی Ram Revolution Motor1

چقدر هزینه دارد؟

انقلاب رم برای اینکه شما را تا زمان معرفی مفهومی نگه داریم، یک رندر انحصاری بر اساس تعداد زیادی از تصاویر تیزر منتشر شده از Ram در سال گذشته ایجاد کردیم. در واقع، جدیدترین تیزر از 6 دسامبر نقشی حیاتی در ثبت برخی جزئیات لحظه آ،ی برای تفسیر غیررسمی ما داشت. توجه به این نکته مهم است که ما در اینجا از آزادی خلاقانه استفاده می کنیم، زیرا تیزرها تا کنون از محتوا پراکنده بوده اند. اما وقتی کاورها بلند شوند، انتظار داریم چیزی شبیه به این را ببینیم.

چه شکلی است؟

Ram آ،ین خودروساز بزرگ از دیترویت است که یک پیکاپ الکتریکی را به خط تولید احتراق داخلی خود اضافه کرده است. یا بهتر است بگوییم، زم، خواهد بود که نسخه تولیدی مفهومی Ram 1500 Revolution BEV به واقعیت تبدیل شود. اما قبل از که ممکن است اتفاق بیفتد، ما باید مفهوم را ببینیم.

Ram Revolution Rendering Close
Ram Revolution Rendering Close

زیر سرپوش چیست؟

رندر مفهومی Ram Revolution Motor1

7 ع، ها

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.