موتورخانه مرسدس بنز 250 هزار دلاری را ببینید که مجموعه ای از لوکس ها را در یک فضای کوچک بسته است

اتاق خواب در پشت است و زیبایی شناسی تیره تری نسبت به بقیه RV دارد. این یک طراحی تخت ت،یم شده، با پله های منتهی به سکو دارد. همچنین می تواند به یک فضای خواب با اندازه کامل تبدیل شود. فضای ذخیره‌سازی کافی در بالای تخت و کمدهای باریک در دو طرف ورودی وجود دارد که می‌توان آن‌ها را با درب پارچه‌ای کشویی از بقیه واحد بسته کرد. تخت‌ها همچنین دارای فضای ذخیره‌سازی در زیر خود هستند که برخی از سیستم‌های خودرو را در خود جای می‌دهند.

آشپزخانه دارای یک اجاق گاز سه شعله، یک ،یب یخچال و فریزر، فضای کشو، کابینت و یک توری کوچک بالای فریزر است. سالن کوچک در Kabe Imperial i860 LQB حمام را به دو نیم ت،یم می کند، کمد حمام کوچک در یک طرف و دوش در طرف دیگر. درب حمام می تواند باز شود تا فضای جلوی موتورخانه بسته شود.

موتورخانه ها، ماشین های RV و ون های کمپر در خارج از آمریکا محبوب هستند و به مسافران در سراسر جهان گزینه های زیادی برای وسایل نقلیه می دهند. ویدئویی جدید Kabe Imperial i860 LQB را نشان می‌دهد، یک موتورخانه گران قیمت که طراحی و ویژگی‌هایی برای توجیه قیمت آن دارد.

i860 LGB دارای 347 اینچ طول، 91 اینچ عرض و 81 اینچ قد در حالی که سوار بر شاسی مرسدس بنز با موتور 170 ، بخاری است که چرخ های جلو را تامین می کند. موتورخانه ارزان نیست، با بر،ب قیمت 237,300 یورو (254,574 دلار با نرخ ارز امروز)، اما به نظر می رسد که این پول برای ،ید یک موتورخانه فوق العاده محکم است که باید در برابر سوء استفاده روزمره مقاومت کند.

موتورخانه ها و کمپینگ ها می توانند در سراسر حوض به همان اندازه گران باشند، و دیدن ایده های مختلف طراحی همیشه جالب است. با این حال، i860 LGB تفاوت زیادی با آنچه در اینجا موجود است ندارد. تولیدکنندگان در سرتاسر جهان، س، و ذائقه خاص خود را به محصولات خود اضافه می کنند، و Kabe نیز از این قاعده مستثنی نیست.


منبع: https://www.motor1.com/news/669399/mercedes-motor،me-luxury-tiny-،e/

موتورخانه ای که سازنده سوئدی Kabe آن را می سازد، دارای انتخاب های طراحی منحصر به فردی است. در ،مت جلو، یک ناهارخوری بزرگ با یک نیمکت L شکل در یک طرف و یک نیمکت استاندارد در طرف دیگر قرار دارد. صندلی‌های کابین جلو نیز چرخش دارند و ظرفیت صندلی‌های اطراف میز را افزایش می‌دهند. در ،مت جلویی نیز یک تخت کشویی برای فضای خواب اضافی وجود دارد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.