موتورخانه کلاسیک مرسدس بنز زمانی یک تیم هاکی سوئیسی را حمل کرد

موتورخانه مرسدس بنز O321H 1961

نیروبخش این کمپر قدیمی یک آسیاب دیزلی 5.7 لیتری خطی 6 دیزلی نصب شده در عقب است که نیرو را از طریق یک گیر،س پنج سرعته دستی به چرخ های عقب منتقل می کند. مالک اعلام می کند که موتور نشتی روغن دارد.

مستندات این ساخت جالب توسط BaT تا 10 سال پیش می رود بدیهی است که قبل از اینکه فروشنده در سال 2020 آن را به دست آورد، در سراسر اقیانوس اطلس حمل شده و مدتی را در ماساچوست و میشیگان سپری کرده است.

اتوبوس در شکل فعلی خود به رنگ قهوه ای مایل به زرد با لهجه های قرمز روی بدنه رنگ آمیزی شده است که با مجموعه ای از فولادهای 20 اینچی هماهنگ شده است. برخی از آسیب های بیرونی توسط فروشنده اعلام شده است، از جمله مقداری رنگ پوست کنده و زنگ زدگی. این دستگاه دارای سه در، سانروف جلو و عقب، کابینت تج،ات بیرونی و یک توپی است. چیزی که این اتوبوس را جالب تر می کند، 12 پنجره نورگیر است که برای تور استفاده می شد. این اجازه می دهد تا مقدار خوبی از نور خورشید وارد کابین شود و حال و هوای خانگی به آن می دهد.

28 ع، ها

موتورخانه ک،یک مرسدس بنز هفت نفر را در صندلی‌های جداگانه در خود جای می‌دهد – شش نفر از آنها با روکش وینیل مطابق با نمای بیرونی. محفظه می، شامل ،مت های نشیمن، ناهار خوری و آشپزخانه با مبل هایی است که به تخت خواب تبدیل می شوند. ،مت عقب برای اتاق خواب در نظر گرفته شده است.

هیچ ، نمی تواند منکر جذابیت ک،یک خودروهای قدیمی مرسدس بنز شود. جدا از ساختار تانک مانندی که Mercs از دهه 50 و 60 به آن شهرت دارد، به دلیل س، خود نیز مشهور است.

اگر به این ساختن علاقه مند هستید، متأسفانه، BaT در اوایل این ماه اتوبوس را به قیمت 75321 دلار فروخته است.


منبع: https://www.motor1.com/news/625181/cl،ic-mercedes-benz-o321h-motor،me/

هر دو ویژگی در این موتورخانه منحصر به فرد مرسدس که اخیراً در آن فروخته شد وجود دارد یک تری، بیاورید. این اتوبوس مرسدس بنز O321H که در اصل به ،وان یک اتوبوس متولد شد، در اواسط دهه 50 معرفی شد و برای یک دهه در مانهایم آلمان تولید شد. قبل از تبدیل شدن به کمپر، ​​از اتوبوس ظاهراً برای انتقال یک تیم هاکی سوئیسی به بازی ها استفاده می شد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.