موتورخانه GMC 1977 بکر، فضای زندگی مدرن و مجلل را پنهان می کند

این موتورخانه GMC مجموعه جدیدی از تهویه مطبوع، ژنراتور ۷ کیلووات، لوله کشی، سیستم های الکتریکی و داشبورد را به همراه بقیه قرار ملاقات های مجلل که در ع، ها مشاهده می کنید، دریافت کرد. نکته قابل توجه، قفل هوشمند/ترموستات/سیستم آشکارساز، موسیقی، تلویزیون/ماهواره، روشنایی، تهویه مطبوع و ژنراتور همگی از طریق یک iPad یکپارچه کنترل می‌شوند.

این دقیقا همان چیزی است که این GMC ظاهر تمیز دارد… یا حداقل قبل از اینکه توسط آن بازسازی و اصلاح شود. فضای داخلی خلاقانه موبایل. ظاهراً این موتورخانه در حال زنگ زدگی در نزدیکی ،‌د، با ،تیک‌های پنچر شده بود، قبل از اینکه صاحبان فعلی آن، باب و جانت پرینس، آن را بگیرند و پول ،ج کنند تا خودروی قدیمی به حالت اولیه برگردد.

1977 موتورخانه GMC بازسازی شد، توسط Creative Mobile Interiors اصلاح شد

14 ع، ها

جنرال موتورز علاوه بر خودروهای سواری و کامیون، خودروهای تجاری و خودروهای تخصصی نیز تولید می کند. در واقع، در دهه 70، بخش کامیون و کوچ GMC این خودروساز آمریکایی یک وسیله نقلیه تفریحی به نام Motor،me نیز ساخت. RV 26 فوتی دارای شش چرخ است اما فقط توسط چرخ های جلو هدایت می شود. از سال 1973 تا 1978 تولید شد.

البته، با انبوهی از کارهایی که روی RV قدیمی انجام شد تا آن را به یک فضای زندگی مجلل تبدیل کند، قیمتی هم داشت. مطابق با اتوپیان، 500000 دلار برای تبدیل هزینه شد.


منبع: https://www.motor1.com/news/617910/gmc-motor،me-restored-customized-luxury/

برای تطابق با فضای داخلی، CMI با پیوند دادن فیرینگ های جلو و عقب به سایبان های جدید Girard، نمای بیرونی را نیز ارتقا داد. ،مت جلویی نیز یک فاسیا Chevy Silverado داده شده است، در حالی که ،مت پشتی از ،مت عقب کادیلاک تهیه شده است.

اما این همه ماجرا نیست. CMI همچنین موتورخانه بازسازی شده را به گونه ای طراحی کرد که دارای کف گرم داخلی، یک ماشین لباسشویی/خشک کن کامل و پرداخت مواد عالی باشد. حتی یک بار شراب و یک وان حمام نیز دارد.

CMI گفت که این بیلد ابتدا تحت بازسازی کامل قرار گرفت. شاسی، موتور، پیشرانه آن – عملاً تمام مک،ک ها قبل از شروع بازسازی و اصلاح بیرونی و داخلی به روز و ارتقاء یافتند.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.