موتورهای دیزلی سفارشی Lego Technic دارای سیستم خنک کننده و توربو کار می باشند

Weinert یک متخصص خالص است که از استفاده از قطعات مک،کی چاپ سه بعدی یا خود ساخته خودداری می کند. او همچنین از تغییر دادن ل،ا، از جمله ،باندن، سوراخ ، یا براده ، آنها برای تغییر شکل یا ظاهر آنها اجتناب می کند. او علاوه بر ویدیوهای یوتیوب خود، دستورالعمل های کاملی را برای ساخته های خود می فروشد تا شما بتو،د خودتان را بسازید.

ساختن مدل‌های پیچیده با استفاده از لگو هنر دارد. مانند سایر مینیاتورها و مدل های مقیاس، دقت واقعی فقط توسط تخیل و مهارت هنرمند محدود می شود. این چیزی است که خلاقیت های این ویدیو را بسیار باورن،ی می کند. آنها نه تنها واقع بینانه به نظر می رسند، بلکه حرکت فوق العاده واقعی است.

ویدئویی که این آسیاب های لگو را نشان می دهد در کانال YouTube Beyond the Brick نمایش داده شد. این موتور با یک موتور دریایی شش سیلندر خطی غول پیکر همراه با پیستون های متحرک و یک میل لنگ چرخان شروع می شود. سوپاپ مانند ،متی از یک موتور دو زمانه واقعی به بالا و پایین حرکت می کند. تقریباً می‌تو،د تصور کنید که یک کشتی باری بزرگ را تغذیه می‌کند و با هزاران خودروی سواری از اقیانوس عبور می‌کند.

Beyond the Brick توسط Joshua Hanlon در سال 2011 تاسیس شد. این برنامه به ،وان یک پاد،ت فقط صوتی و قبل از گسترش برای نمایش سازندگان با استعداد لگو و خلاقیت های باورن،ی آنها شروع شد. کانال یوتیوب بیش از یک میلیون مش، دارد و خلاقیت‌های منحصربه‌فرد از موتورها و ماشین‌آلات گرفته تا تفریحات تاریخی و حتی برخی از ابزارهای روب گلدبرگ را به نمایش می‌گذارد.


منبع: https://www.motor1.com/news/627168/custom-lego-technic-diesel-engines/

I6 توربوشارژ تنها جذابیت ویدیو نیست. سپس یک تراکتور تری، سنگین حمل و نقل 40 چرخ موتور دریایی دیگری را بارگیری می کند و بلند می شود. کل عملیات واقع بینانه است، از بارگیری و ایمن سازی محموله بر روی بستر مسطح، تا فعال ، تعلیق فردی چرخ های حمل و نقل.

تمام این ماشین ها توسط استفان واینرت ساخته شده اند. مطابق با بیوگرافی او در Rebrickable، او دوست دارد مدل های کامیون خود و مدل های کاملاً کاربردی مانند گیر،س و موتور را ایجاد کند. زم، او کامیون‌های سنگین را می‌راند، که تا حدودی به همین دلیل است که به آنها علاقه دارد.

موتور نهایی یک ژنراتور اضطراری V16 دیزلی است. تا پانل کنترلی که ژنراتور را روشن می کند و سرعت موتور را مدیریت می کند فوق العاده دقیق است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.