موتور فراری دیتونا SP3 هنر خودرویی از آمالگام در مقیاس 1:4 است

از آنجایی که ع، های موجود در گا،ی زیر شبیه یک موتور واقعی به نظر می رسند، در اینجا زمینه ای برای این مدل در مقیاس یک چهارم وجود دارد. از درپوش جلو تا دم گیر،س 17 اینچ و از تابه پایین تا اوج ورودی عظیم 7 اینچ فاصله دارد. وقتی صحبت از آن شد، بله، این مصرف فیبر کربن است. قالب های جداگانه برای اجزای مختلف ساخته شده است که از اطلاعات اصلی CAD روی موتور به اشتراک گذاشته شده توسط فراری ساخته شده است. طراحان آمالگام 3500 ساعت طول کشید تا نمونه اولیه را بسازند که سپس برای تایید به فراری رفت. بدیهی است که برای تولید مهر سبز زده شده بود.


منبع: https://www.motor1.com/news/653734/ferrari-daytona-sp3-engine-automotive-art-amalgam-scale-replica/

ساخت یکی به اندازه نمونه اولیه طول نمی کشد، اما آمالگام می گوید که از ریخته گری تا مونتاژ نهایی هنوز یک فرآیند 325 ساعته است. از هزاران قطعه تشکیل شده است که بسیاری از آنها برای دقت و واقع گرایی CNC ماشینکاری شده اند. به دریچه‌های گاز دقت کنید و پیچ‌های من،ی را روی پروانه‌ها خواهید دید. علاوه بر فیبر کربن، اجزای ف،ی و ،تیکی را در سرتاسر ساخت پیدا خواهید کرد و روکش‌های بادامک فراری دارای پوشش من،ی از رنگ قرمز هستند. سیم پیچ های شمع ها در جهت من، قرار دارند و لوله های هدر V12 می تواند مدوسا را ​​حسادت کند.

به مالکان و علاقه مند، که در مورد این موضوع در FerrariChat.com بحث می کنند بپیوندید!

سندی کوپمن، موسس و مدیر برند آمالگام گفت: «موتور و گیر،س فراری دیتونا SP3 یکی از هیجان‌انگیزترین مدل‌های جدیدی است که ما در سال 2023 عرضه خواهیم کرد». ممکن است این آ،ین واحد نیروگاه تنفس طبیعی فراری باشد و ما خوشحالیم که در کنار تیم‌های طراحی و مهندسی فراری کار می‌کنیم تا این قطعه از تاریخ خودرو مدرن را به تصویر ،شیم و آن را در مقیاس 1:4 تحویل دهیم.

مدل آمالگام 1:4 مقیاس متأسفانه مانند موتور واقعی روشن نمی شود و کار نمی کند. اما به اندازه همتای سایز کامل آن نادر خواهد بود. آمالگام 599 نمونه از این ماکت در مقیاس یک چهارم را ایجاد خواهد کرد که با کل تولید فراری برای Daytona SP3 مطابقت دارد. قیمت آن 15250 دلار است، و اگر فکر می‌کنید گران است، کمتر از یک درصد هزینه Daytona است – اگر می‌تو،د آن را تهیه کنید.

9 ع، ها

معمولاً ما در هیبت ماشین‌های مشابه Amalgam هستیم، اما این بار همه چیز در مورد پیشرانه است. به طور خاص، این یک موتور 6.5 لیتری V12 است که به یک گیر،س هفت سرعته دستی متصل است که معمولاً در زیر فراری بسیار کمیاب دیتونا SP3 یافت می شود. در اینجا، آن را در زیر شیشه می‌بینید که با دقت در مقیاس بزرگ 1:4 بازسازی شده است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.